är det dumt att gå till LW när det kör påslag på allt de säljer? då de flesta finns inne redan hos AD?Krons och Nymans är detsom gäller sen brukar väl Luxury Watches ha en del pannor inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är det dumt att gå till LW när det kör påslag på allt de säljer? då de flesta finns inne redan hos AD?Krons och Nymans är detsom gäller sen brukar väl Luxury Watches ha en del pannor inne.
Ja.är det dumt att gå till LW när det kör påslag på allt de säljer? då de flesta finns inne redan hos AD?
är det dumt att gå till LW när det kör påslag på allt de säljer? då de flesta finns inne redan hos AD?
Taggad till tusen på en Panna, vilken AD har störst utbud och sitter de på samma? Kroon har en eller två montrar va? vilka fler har![]()
Jaär det dumt att gå till LW när det kör påslag på allt de säljer? då de flesta finns inne redan hos AD?
Var sugen på att beställa straps från Toshi tills jag såg att han bara gör parallella ändar, förslag på någon liknande som gör 24/22mm?
Det där slipper man med plexi.Slöar med 372:an och spanar instagram, hittade den här
![]()
![]()
Är väl ett krossat safirglas?Tänkte försöka åldra mitt plexi för att få samma effekt![]()
Challenge accepted.Är väl ett krossat safirglas?
Varför skulle det vara dumt? Jag köpte min 292 av dem och det var apsmidigt, bra pris också.är det dumt att gå till LW när det kör påslag på allt de säljer? då de flesta finns inne redan hos AD?
Ser ut som en vintagepanna men det ser även ut som ett krossat glas. Confused....Challenge accepted.![]()
för jag tänker att de kostar mer som gråis, men är det inte så är det ju nice!Varför skulle det vara dumt? Jag köpte min 292 av dem och det var apsmidigt, bra pris också.
Det varierar från exemplar till exemplar. Den 292 jag köpte där var billigast world wide.för jag tänker att de kostar mer som gråis, men är det inte så är det ju nice!
bra att veta, tack yonsson!Det varierar från exemplar till exemplar. Den 292 jag köpte där var billigast world wide.
Det varierar från exemplar till exemplar. Den 292 jag köpte där var billigast world wide.
Jag tycker som du, att de inte är så billiga, men jämför du med klockor inom EU (för att slippa addera tull och moms)?Behövde du förhandla priset något eller låg det med ww lägsta pris direkt? Deras priser överlag när jag kollat iaf känns väldigt högt jämfört med chrono24.
Jag tycker som du, att de inte är så billiga, men jämför du med klockor inom EU (för att slippa addera tull och moms)?
Man förhandlar väl alltid om pris? Har för mig den låg ute för 42 och att jag fick den för 40.Behövde du förhandla priset något eller låg det med ww lägsta pris direkt? Deras priser överlag när jag kollat iaf känns väldigt högt jämfört med chrono24.
Man förhandlar väl alltid om pris? Har för mig den låg ute för 42 och att jag fick den för 40.
Nope, är ett torkat plexi. Tror vi diskuterade det tidigare. Pannan i fråga ska vara den som satt på handen på dykaren som sänkte HMS valiant.Ser ut som en vintagepanna men det ser även ut som ett krossat glas. Confused....![]()
100% rätt.673 på MB 74 Classic
![]()
Oooooooh. Din? Eller testar du?Äntligen!!
![]()
Min! Sprillans nya!Oooooooh. Din? Eller testar du?
JÄTTEGRATTIS! Asbra. Kom på ett GTG snart!Min! Sprillans nya!![]()