Inte så mycket ”dna” med 44mm, Massa saker som hönder i tavlan, automatiskt verk men den är alldeles underbar!JÄTTEGRATTIS! Asbra. Kom på ett GTG snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så mycket ”dna” med 44mm, Massa saker som hönder i tavlan, automatiskt verk men den är alldeles underbar!JÄTTEGRATTIS! Asbra. Kom på ett GTG snart!
Fan vad kul, grattis!! Första PCYC på forumet!Äntligen!!
![]()
Wow!Äntligen!!
![]()
Har det inte funnits ngn innan? Dåligt!Fan vad kul, grattis!! Första PCYC på forumet!
Har testat, sjukt trevlig på armen!
DAMN BOY!! STORT GRSTTISÄntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
Stort tack! Du känner ju mig, dras ju mot dom lite mer speciella paneraiernaDAMN BOY!! STORT GRSTTIS!!
Japp, precis som mig. Helt rätt! Måste vara forumets första 653?Stort tack! Du känner ju mig, dras ju mot dom lite mer speciella paneraierna![]()
Det vet ni gamla rävar bättre än migJapp, precis som mig. Helt rätt! Måste vara forumets första 653?
Det är det ju helt klart.Japp, precis som mig. Helt rätt! Måste vara forumets första 653?
Det är det ju helt klart.
Eller ja, jag lurkade mig utanför den här tråden häromdagen och såg en snubbe som postade en Panerai i fredagstråden. Har aldrig hört talas om hans nick eller sett hans panna förut. Så fan vet.![]()
Hur som blir det en bra duo med Carbotechen!Japp, precis som mig. Helt rätt! Måste vara forumets första 653?
Där kom den! GrattisÄntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
Äntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grym stort grattis till den pjäsen..Äntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
NäOh wait, bröt jag mot forumreglerna nu?
![]()
Well, well. Ganska snårig affär det där. Men man kan nog konstatera att vintage Paneraivärlden har fått lite att tänka på.Kasta inte er över historiska pannor på Chrono24.
https://perezcope.com/2018/12/17/fake-rolex-panerai-3646-on-chrono24/
Oh wait, bröt jag mot forumreglerna nu?
Hej gänget.
Ni som är lite mer insatta, vad är eran åsikt om Pam 590? Ser dom hyfsat sällan i tråden och tycker mig se dom på köp och sälj rätt snabbt.
590 har tilltalat mig länge, så provade en i helgen och tyckte den satt bra. Provade även 372 men jag (läs min fru) tyckte den såg stor ut.
Är 590 najs? Eller är 111 eller 632 klokare som instegs panna?
(Vill ju helst ha en 911.)
Som glad 590 ägare kan jag bara säga bra saker om klockan, fler andra på forumet har ägt en och älskar den. Flipningarna av 590 är nog mer för det är en instegspanna och folk vill vidare till nya saker såsom en 372.
Du kommer bli nöjd, bjuder på en snabb bild också:
![]()
Hej gänget.
Ni som är lite mer insatta, vad är eran åsikt om Pam 590? Ser dom hyfsat sällan i tråden och tycker mig se dom på köp och sälj rätt snabbt.
590 har tilltalat mig länge, så provade en i helgen och tyckte den satt bra. Provade även 372 men jag (läs min fru) tyckte den såg stor ut.
Är 590 najs? Eller är 111 eller 632 klokare som instegs panna?
(Vill ju helst ha en 911.)
Instämmer med @metamorfos , 590 är min första panna och jag är nöjd med den, ett stort plus är 8 dagars gångreserv! Dock är det nog så att många startar på 44mm för att acklimatisera sig och sedan ta ett kliv upp till 47mm om man som i mitt fall gillar dom historiska modellerna som ex.372, men 590 är forfarande en grymt härlig panna och med lite vintagekänsla enligt migSom glad 590 ägare kan jag bara säga bra saker om klockan, fler andra på forumet har ägt en och älskar den. Flipningarna av 590 är nog mer för det är en instegspanna och folk vill vidare till nya saker såsom en 372.
Du kommer bli nöjd, bjuder på en snabb bild också:
![]()