Förstör inte min människosyn, att alla gör kloka medvetna genomtänkta val i livet.Men numera sedan de finns i skylten hos Krons och Nymans så vet jag folk som har köpt bara för att.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstör inte min människosyn, att alla gör kloka medvetna genomtänkta val i livet.Men numera sedan de finns i skylten hos Krons och Nymans så vet jag folk som har köpt bara för att.
Förstör inte min människosyn, att alla gör kloka medvetna genomtänkta val i livet.
Har du ingen bild? Det är alldeles för få bilder på 40 mm i tråden. Sen borde du komma på nästa gtg.
Den såg rimligare ut än vad jag tyckte den kändes när jag provade. Men fair enough. Vi är alla olika![]()
![]()
![]()
Min ligger ju till salu men finns den kvar hos mig så tar jag med den på nästa GTG.
Nej, 26/26 naturligtvis!Jag har efter ca 5 långa år blivit med Panerai igen, kunde tillslut inte hålla mig. Den här tråden har gjort mig fullkomligt tokig.
Så, nu behöver jag straps, Niklas Urban.....NU.
Till denna 422:a så är 26/22 det rätta måtten eller hur?
![]()
Den skulle sitta riktigt fint på mångas handleder, min t. ex.![]()
![]()
![]()
Min ligger ju till salu men finns den kvar hos mig så tar jag med den på nästa GTG.
Jag har efter ca 5 långa år blivit med Panerai igen, kunde tillslut inte hålla mig. Den här tråden har gjort mig fullkomligt tokig.
![]()
+1 på den. Dessvärre i en mindre överskådlig framtid pga av prioriteringar OCH för att jag vill köra ”klart” 590:an. Men attans, en 372 ...Riktigt sugen på en 372 med plexifår lägga en köpes annons tror jag
Kul att höra att du är nöjd med färgmatchning med sömmen. Väntar själv in band från MJ och valde BS jag med till min 590.Fick precis hem ett swiss ammo från MJ, tycker det gjorde sig riktigt bra på 590an, tråden/sömmen(butterscotch) matchar ecru index jäkligt gött också...
![]()
![]()
Fick precis hem ett swiss ammo från MJ, tycker det gjorde sig riktigt bra på 590an, tråden/sömmen(butterscotch) matchar ecru index jäkligt gött också...
![]()
![]()
Kul att höra att du är nöjd med färgmatchning med sömmen. Väntar själv in band från MJ och valde BS jag med till min 590.
Snyggt band!
Fick precis hem ett swiss ammo från MJ, tycker det gjorde sig riktigt bra på 590an, tråden/sömmen(butterscotch) matchar ecru index jäkligt gött också...
![]()
![]()
Tack!Mycket snyggt! Bra inspo.
Får dra iväg ett mail till MJ och beställa mig ett från honom jag med snart.
Jag har förövrigt matchandepsömmar å mitt Swordstraps band också, blir väldigt fint!
![]()
Snyggt! Grymt schysst det där bandet!
Snyggt!!! Grattis !Jag har efter ca 5 långa år blivit med Panerai igen, kunde tillslut inte hålla mig. Den här tråden har gjort mig fullkomligt tokig.
![]()
Jag behöver en 372 igen
![]()
![]()
![]()
PAM1389
Lånat sedan några veckor tillbaka, blir en recension när jag orkar.Hej,
Hur länge har du ägt den? Jag tycker att den är så sjukt snygg![]()
Nej, 26/26 naturligtvis!![]()
Snyggve. Grattis.
Grattis till en grym Panna!26/22 är standardmåttet om du kör med standard Panerai buckle som följer med
![]()
Lade beställning 25:e Nov och fick leverans 20:e Dec.Mycket bra, tack båda. Nu ska det inhandlas straps!
Någon som beställt från Bosphorus och vet ungefärlig leveranstid?
Lånat sedan några veckor tillbaka, blir en recension när jag orkar.![]()
En mycket viktig frågeställning!!Åh, hur kan man inte älska panerai?!