Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska man åka på den där alltså?Vilka hänger med ?
![]()
Det tycker jag! Vi blir nog ett roligt gängSka man åka på den där alltså?
Vad för ref är de på den vänstra?Det kanske är en 203 du lyckats sett?
![]()
Ok!Det tycker jag! Vi blir nog ett roligt gäng![]()
203, som han skrev. Den högra är en 590.Vad för ref är de på den vänstra?
Tyckte den va galet snygg, tyvärr lite över budgetenSom @mårt sa, en 203, special edition om 150st med Angelus 240 verk
Prövade denna idag vilken j-v klocka satt som gjuten på armen, stort vill ha behov..
( bilder stulna från nätet)
![]()
![]()
Det tror jag inte att du lyckas med. Det är lite som att säga att du vill ha en Rolex Sub, budget 20k.Har haft en 380 förut ich är riktigt sugen på en ny panerai. Önskemålet är
-47mm
-kronskyddet
-gärna inhouse
-guldiga visare/index
Budget 40k
Jag!Vilka hänger med ?
![]()
Har haft en 380 förut ich är riktigt sugen på en ny panerai. Önskemålet är
-47mm
-kronskyddet
-gärna inhouse
-guldiga visare/index
Budget 40k
Förstår de,590 känns som man kan lyckats med men då får man köra på 44mmDet tror jag inte att du lyckas med. Det är lite som att säga att du vill ha en Rolex Sub, budget 20k.
Och så är det svarta visare, inte guld på den, men däremot ecru lume, kanske är ecru du tänker på när du säger ”guldiga visare och index”? Annars finns 390 (44mm) med guldvisare och ecru.Förstår de,590 känns som man kan lyckats med men då får man köra på 44mm
390 är ju riktigt snygg,vad menas med ecru?Och så är det svarta visare, inte guld på den, men däremot ecru lume, kanske är ecru du tänker på när du säger ”guldiga visare och index”? Annars finns 390 (44mm) med guldvisare och ecru.
390 är ju riktigt snygg,vad menas med ecru?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ecru390 är ju riktigt snygg,vad menas med ecru?
Alltså, 631 och 632 är några andra exempel på ecru / ecru+guld i 44mm. Det finns många fler.Förstår de,590 känns som man kan lyckats med men då får man köra på 44mm
Riiiktigt finOch så är det svarta visare, inte guld på den, men däremot ecru lume, kanske är ecru du tänker på när du säger ”guldiga visare och index”? Annars finns 390 (44mm) med guldvisare och ecru.
Här är min 590
![]()
Tack!Riiiktigt fin![]()
Pam684Ja den är riktigt fin! Hittade inte den på Panerai.com. Vad har den för ref?
Ja den är riktigt fin! Hittade inte den på Panerai.com. Vad har den för ref?
Hej, första posten på Klocksnack, ber om ursäkt om den lägger sig fel...
Någon som vet var jag kan köpa en mejsel till Panerai, min har försvunnit och vill ha en ny!
Posten ligger bra. Välkommen. Ses den 11 juni på Globen.Hej, första posten på Klocksnack, ber om ursäkt om den lägger sig fel...
Någon som vet var jag kan köpa en mejsel till Panerai, min har försvunnit och vill ha en ny!
Hej, första posten på Klocksnack, ber om ursäkt om den lägger sig fel...
Riktigt fin ref.684..Ja den är riktigt fin! Hittade inte den på Panerai.com. Vad har den för ref?
Stenhård va namnet, 024 på länk hur gick det till?Sol idag och en stenhård panna på armen, nice
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()