Haha, lutar åt detKaratefylla ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, lutar åt detKaratefylla ?!
Ha ha, hur känns det efter en pava Kung Fu, vital och fylld av god vigör? Du har ingen bild när du går ner i tvärspagat?Skål på er!
![]()
736:an är målet. Ska försöka mysa in en sån till rimlig peng.Jaså sålde du din 425? Jag vet att du hade ett liknande på den. Sitter du på Rolex sitter du på snabba cash. JLC har många trevliga modeller. Det har Panerai också. Sitt lugnt och ta dig tid att fundera på nästa drag, som vi sa i schackklubben. Det är inte förrän priserna går upp på mainstreamklockor som man ser att de finaste finns där ingen/få tittar. Det kanske blir en guld-Radiomir så småningom?![]()
Sålde inte @azcii en sådan till outletpris för något halvår sedan? 737 (längst till hö) tyckte jag var en riktig creme de la creme om den bara hade saknat hur länge urverket går på en uppdragning mitt i bild.736:an är målet. Ska försöka mysa in en sån till rimlig peng.![]()
De ligger under respektive linje.Nu är alla special editions också borta från hemsidan
Nope. Jag ser bara några under Luminor och det är endast några av årets, inte alla från 2000 och framåt som det var tidigare.De ligger under respektive linje.
Hemsidan är pinsam. Helt sjukt att man kan utveckla och producera egna urverk men inte klarar av att anställa en bra web-byrå.Det är knäppare än vanligt på Panerai.com ... de har lite att lära sig av ex. Apple inför nysläpp.![]()
Tänk om klockvärlden får för sig att filma sina klocksläpp, typ som Apple gör med sina Keynotes. Det skulle bli en orgie i totalt jäkla kaos.Hemsidan är pinsam. Helt sjukt att man kan utveckla och producera egna urverk men inte klarar av att anställa en bra web-byrå.![]()
Enligt Panerais hemsida så är "ANC MAISON DE GREEF" AD för Panerai i Bryssel.Nån som har koll på om det finns något bra ställe att handla Panerai i Bryssel?
Blir en tur dit under våren så jag tänkte förena nytta med nöje eventuellt![]()
Om vi ska vara såna förresten, så försökte jag hitta lite nyare modeller ikväll på Krons och Nymans hemsidor. Det går slett ikke heller.Hemsidan är pinsam. Helt sjukt att man kan utveckla och producera egna urverk men inte klarar av att anställa en bra web-byrå.![]()
Den var mycket mysig. Gillade att fota denSålde inte @azcii en sådan till outletpris för något halvår sedan? 737 (längst till hö) tyckte jag var en riktig creme de la creme om den bara hade saknat hur länge urverket går på en uppdragning mitt i bild.
![]()
Edit. Jag ångrade mig. 736 är klart finast.
Den var mycket mysig. Gillade att fota den
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fina bilder, men nu förstår jag. Den har datum. Det har jag inte tänkt på förrän nu.Den var mycket mysig. Gillade att fota den
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spädde tyvärr ut den med bärsHa ha, hur känns det efter en pava Kung Fu, vital och fylld av god vigör? Du har ingen bild när du går ner i tvärspagat?
Ne såld tyvärr, kan ångra det stort emellanåt!Var det @Sgt Poppa som hade 736an sist här på KS? Den finns inte kvar på forumet va?
Ne såld tyvärr, kan ångra det stort emellanåt!
Haha ja! @azcii sålde den till ett grymt pris, sen sålde jag den vidare till ett nästan lika grymt pris! Skall man klaga på nått var det datumet, det hade dom kunnat skippa! I övrigt absolut en av de bästa klockor jag ägt!Förstår jag, jag ångrar att jag inte var mer fartblind när den såldes här.![]()
Haha ja! @azcii sålde den till ett grymt pris, sen sålde jag den vidare till ett nästan lika grymt pris! Skall man klaga på nått var det datumet, det hade dom kunnat skippa! I övrigt absolut en av de bästa klockor jag ägt!
Det fanns kanske flera faktorer, som det ofta gör när vi säljer/köper. Datum var en faktor men det är bara en killgissning. Fråga den det berör, @azcii - vad tyckte du om datumet på din fd 736?
100% stannatHade den inte haft datum hade nog @azcii aldrig släppt deneller?
Datumet störde mig.. Det var den enda anledningen till att jag sålde den (vilket @Palenkovich , @micke_s mfl kan intyga). Vågar nästan säga att det skulle varit den snyggaste pannan jag ägt om den hade en 3a istället för datumDet fanns kanske flera faktorer, som det ofta gör när vi säljer/köper. Datum var en faktor men det är bara en killgissning. Fråga den det berör, @azcii - vad tyckte du om datumet på din fd 736?
100% stannat