OK, vet du varför den kom tbax?Stämmer 112. För info kan det vara bra att veta att den är redan såld i föregående auktion men vinnaren har lämnat tillbaks den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OK, vet du varför den kom tbax?Stämmer 112. För info kan det vara bra att veta att den är redan såld i föregående auktion men vinnaren har lämnat tillbaks den
javisst. Om jag förstått det korrekt kan man inte bara lämna tillbaka något man köpt på en onlineaktion, bara för att man inte gillade färgen. Om inte, måste det ha varit något som inte kom fram i annonseringen. Det var hyfsat pris även med provision.Ingen aning. Hör med Kaplans?
Trevligt!
Hoppsan hejsan Due. Fin den där! Grattis!
Btw, den här killen tycker jag synd om.
![]()
Ligger här på K&S medBtw, den här killen tycker jag synd om.
![]()
Oh shit, var det @Senna . Stackarn.Ligger här på K&S med
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam359.105698/
Jag störde mig lite på att den vita urtavlan blev ganska mörk. Det kan nog bero på glaset då. 655 är mycket "ljusare".![]()
Ingen aning. Där ser det ju kupat ut. Svårt att se på vita tavlor antar jag, på mörka är det desto enklare.
Det låter nästan som när jag tappade min Radiomir i badrumsgolvet. Har han en drulleförsäkring i hemförsäkringen så täcker det kostnaden. Den blir som ny. Min kostade nästan 11000 kr att fixa och jag betalade 1800 i självrisk. Nu är den finare än innan och dessutom nyservad. Det var det värt, trots pulshöjning.Btw, den här killen tycker jag synd om.
![]()
Fram t.om. R-serienUnder vilka år tillverkades PAM00372 med Plexi ?
2015.Vilket år var det ?
2013.Tack, har du även koll på P serien ?
Yes min klockaOh shit, var det @Senna . Stackarn.
Så det finns en mellangeneration där.Kupat !!