• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag köpte också ett därifrån, nöjd men det är inte i klass med originalet. Sök i tråden efter så hittar du säkert länken till handlaren. Sen vet jag inte om de fanns i 22mm men å andra sidan så måste det finnas grymt många andra band ute på marknaden

Kör detta Hirsch på min speedmaster, och det är riktigt nära Asso-känsla på det bandet. Patineras riktigt fint också!
https://www.hirschstraps.com/collec...-watch-strap-in-gold-brown?variant=1317532320
@Bjornj, glömde visst citera ditt inlägg :)
A3F005AD-D709-4D06-844F-37A4B295E9D8.jpeg
FC8905B6-7BF0-43C2-B6A8-62C86C618D50.jpeg

Jag gör ogärna en dålig deal, kommer de pumpa ut 1000 per år på plus ett pris på 16k EUR så kommer den tappa rätt bra.
Det förstår jag. Jag tänkte bara på att listpriset är så högt att den aldrig kommer att bli en dussinklocka, men jag förstår fullt ut att du funderar över det. Är det 1001 köpare/år blir den en bristvara. Inte lätt. Ingen vet.

Jag gör ogärna en dålig deal, kommer de pumpa ut 1000 per år på plus ett pris på 16k EUR så kommer den tappa rätt bra.
Det förstår jag. Jag tänkte bara på att listpriset är så högt att den aldrig kommer att bli en dussinklocka, men jag förstår fullt ut att du funderar över det. Är det 1001 köpare/år blir den en bristvara. Inte lätt. Ingen vet.
Mm, sjukt svårt att sia om utvecklingen. Den verkar dock ha tagits emot väldigt bra out there om man känner på pulsen på det (relativt lilla) som fladdrat i olika sociala medier..

Sök på Assolutamente på Ebay, det finns massor. Jag har köpt från flera olika säljare och de håller helt okej kvalitet allihop, trots att de ibland kostar blott 200kr.

Har för mig att @yonsson köpte icke oem asso från en specifik säljare han var nöjd med.

Jag köpte också ett därifrån, nöjd men det är inte i klass med originalet. Sök i tråden efter så hittar du säkert länken till handlaren. Sen vet jag inte om de fanns i 22mm men å andra sidan så måste det finnas grymt många andra band ute på marknaden

Takk! Helt klart verdt å teste for 300kr. Om det bare går å bestille.. Får et error på spanska når jeg betaler og må tydligen verifiera nånting for å øke «buy limit» som ikke var så lett å finne ut av.

Kör detta Hirsch på min speedmaster, och det är riktigt nära Asso-känsla på det bandet. Patineras riktigt fint också!
https://www.hirschstraps.com/collec...-watch-strap-in-gold-brown?variant=1317532320

Tack! Ser veldig bra ut.

Finner ingen asso der, men helt klart mange andre riktigt schysta band.

Tillbaka
Topp