Sundström
Guld
Nä, ingen fara. Det är ytligt. Kommer snart att smälta in bra ihop med alla andra reporCharmigt!!
Antar att den inte sprack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, ingen fara. Det är ytligt. Kommer snart att smälta in bra ihop med alla andra reporCharmigt!!
Antar att den inte sprack.
Det är nog inga som helst problem, men sen är jag inte så putsig av mig.. Tycker lite battlescars ger karaktär.![]()
Han är professionell fotograf. Tar verkligen grymma bilder!Erwan på Paneristi.com/Facebook fotar för jävla bra bilder. Kolla den här liksom.
![]()
508
Den ser värre ut än den faktiskt känns. Kommer garanterat att försvinna med lite polywatch eller tandkräm.Absolut, men drygt på glaset med en rejäl repa. Har man många så blir det nya normen.
Klart man har blått dragspel, har du missat detSå bra det där gummit passar sig!
Kan @Palenkovich matcha ett blått till sin vore det heller inte en dum kombo!
Klart man har blått dragspel, har du missat det
![]()
![]()
![]()
Klart man har blått dragspel, har du missat det
![]()
![]()
![]()
Lite småsugen är jag men allvar får vi se först om det dyker upp en chans att klippa den. Vore kul att prova brons-panna någon gång och 968:an känns rimligt att satsa på då. Har haft kontakt med Boutique och skrivit upp mig så återstår att se hur tilldelningen faktiskt blirÄr det förresten nån som på allvar tänker försöka göra slag i saken och hugga den nya Bronzon, 968?
Jag
Color me impressed! She's a keeper.
Matchy Matchy...Klart man har blått dragspel, har du missat det
![]()
![]()
![]()
Har man inte en Bronzo så får man fixa patina på annat sätt557 möter dörrkarm...![]()
![]()
https://klocksnack.se/threads/panerai-oem-gummi.104736/
Var kommer det ifrån @Janne ? Säker på att det är äkta?
Är det från Krons?
Dels ser logon kass ut (kan vara kass bild iofs) och dels står det ”made in Italy” på undersidan av mitt gummi. Står made in Austria på hans förpackning.Något som ser konstigt ut?
https://klocksnack.se/threads/panerai-oem-gummi.104736/
Var kommer det ifrån @Janne ? Säker på att det är äkta?
Är det från Krons?
Ett gäng av Panerais band tillverkas av Hirsch i Österrike. Det är således mycket vanligt förekommande med "made in Austria" på bandförpackningarna..Dels ser logon kass ut (kan vara kass bild iofs) och dels står det ”made in Italy” på undersidan av mitt gummi. Står made in Austria på hans förpackning.
Dels ser logon kass ut (kan vara kass bild iofs) och dels står det ”made in Italy” på undersidan av mitt gummi. Står made in Austria på hans förpackning.
Fy fan, då har jag premiumband alltså.Ett gäng av Panerais band tillverkas av Hirsch i Österrike. Det är således mycket vanligt förekommande med "made in Austria" på band-förpackningarna..
Hej alla köpte min första Panerai idag (112a). Nu blir det givetvis bandfrossa! Jag har lite frågor om vilka klockband ni använder. Jag önskar gärna ta mig en titt på ngra snygga läderband och även canvas, ej för trashiga. Feed me!
Föresten, tycker ni att jag ska beställa andra bandlängder än de som sitter på orginalbandet?
![]()
Grattis!! Nu är det körtHej alla köpte min första Panerai idag (112a).
![]()
Förresten, vad gäller canvas ska du givetvis vända dig till aw straps, @Anders W här på forumet. Mången av hans canvas (och läderband) sitter på mången KS-Pannor.. Även @MickeJ här på forumet gör synnerligen trevliga läderband. Utöver det råder även jag dig till att grotta ner dig i tråden här; finns massor av info om band och tillverkareHej alla köpte min första Panerai idag (112a). Nu blir det givetvis bandfrossa! Jag har lite frågor om vilka klockband ni använder. Jag önskar gärna ta mig en titt på ngra snygga läderband och även canvas, ej för trashiga. Feed me!
![]()
Hej alla köpte min första Panerai idag (112a). Nu blir det givetvis bandfrossa! Jag har lite frågor om vilka klockband ni använder. Jag önskar gärna ta mig en titt på ngra snygga läderband och även canvas, ej för trashiga. Feed me!
Föresten, tycker ni att jag ska beställa andra bandlängder än de som sitter på orginalbandet?
![]()
Stort tack!
Den är gammal nu iofs. Kanske borde göra en ny. Mays Berlin är en ny favorit i alla fall.Stort tack!
Grattis till en fin klassiker! Jag tror du skulle kunna ha liiiite kortare straps så spännet hamnar mitt i, men det är nog bra om du provar själv.Hej alla köpte min första Panerai idag (112a). Nu blir det givetvis bandfrossa! Jag har lite frågor om vilka klockband ni använder. Jag önskar gärna ta mig en titt på ngra snygga läderband och även canvas, ej för trashiga. Feed me!
![]()
Tack. Precis vad jag tänkte, däremot så tänkte jag 10mm kortare. Tanken är väl att spännet ska vara placerat i mitten av handleden?Grattis till en fin klassiker! Jag tror du skulle kunna ha liiiite kortare straps så spännet hamnar mitt i, men det är nog bra om du provar själv.