Så nöjd.
Bra köp. Snart får det bli en Paneraikväll i Gbg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så nöjd.
Man ringer innan och säger att man hellre vill hämta på deras station. Hoppas själv kunna åka dit på lunchen imorgon för att hämta.@mårt hur fixar man leverans av FedEx?!
Om man bor och jobbar i södra Stockholm och inte har någon bil, och deras egna station här ligger på Arlanda...Man ringer innan och säger att man hellre vill hämta på deras station. Hoppas själv kunna åka dit på lunchen imorgon för att hämta.
Hehe Mysigt är det 1305 som anländer?Man ringer innan och säger att man hellre vill hämta på deras station. Hoppas själv kunna åka dit på lunchen imorgon för att hämta.
Oleg’s instagram tack...Har personligen inga problem alls med det ... Ser det mer som paneristi-skoj än att man kör kopior. Panerai säljer ju varken just det spännet eller bandet.
Sen både följs och regrammas Oleg av Panerai själva på IG ... Så de verkar vara cool med det själva
Tycker jag absolut!Bra köp. Snart får det bli en Paneraikväll i Gbg
Jag skickar mitt till jobbet och hoppas på att det kommer fram imorrn. Brukar gå bra.Man ringer innan och säger att man hellre vill hämta på deras station. Hoppas själv kunna åka dit på lunchen imorgon för att hämta.
Okej, dassiga bilder, men det får bli så. Ni vill ju se.
Min nya Panerai blev en PAM 613 Radiomir Ceramica Istanbul Boutique Edition. Släpptes slutet av 2014, just detta exemplar är utplockat 2016, nummer 93 av endast 101 (slut i butiken). Den listade 8300 EUR när den fanns att tillgå. Det är en 45mm Radiomir, tämligen tunn, med DLC:ad stålbaksida, 100m WR(!). Det kom på ett tämligen schletet Assolutamente, but fear not, jag har jagat upp ebay-asso-mästaren så det är ett nytt på ingång. Vad jag är väldigt glad över är att originalspännet är ett DLC:at pre-V som det ska vara. Det sitter ett OP XI inuti, så det är en bra arbetshäst. Millesimation är laser-etsat på baksidan av boetten, alltså inte på bakboetten.
Ahh, nu har jag min svarta keramiska Panerai med #mårtdial i lagom storlek. Awesomeness.
Tack...Tror att det är den här.
https://www.instagram.com/stepenko_oleg/
Eller en bakpotatis, det vet man aldrig.Hehe Mysigt är det 1305 som anländer?
Varför skulle jag gå någon annans väg. Det är ju bara mesigt.Grattis!! Du går verkligen din egen väg vilket är väldigt kul! Riktig goding den där! roligt med nåt svart som avbrott. Njut nu av nyförälskelsen!
Inte lika kul - Men gottEller en bakpotatis, det vet man aldrig.
Grattis, går också och sneglar lite på 632:aDå har 632:an fått sällskap av en 1537:a.
Min nya Panerai blev en PAM 613 Radiomir Ceramica Istanbul Boutique Edition. Släpptes slutet av 2014, just detta exemplar är utplockat 2016, nummer 93 av endast 101 (slut i butiken). Den listade 8300 EUR när den fanns att tillgå. Det är en 45mm Radiomir, tämligen tunn, med DLC:ad stålbaksida, 100m WR(!). Det kom på ett tämligen schletet Assolutamente, but fear not, jag har jagat upp ebay-asso-mästaren så det är ett nytt på ingång. Vad jag är väldigt glad över är att originalspännet är ett DLC:at pre-V som det ska vara. Det sitter ett OP XI inuti, så det är en bra arbetshäst. Millesimation är laser-etsat på baksidan av boetten, alltså inte på bakboetten.
Ahh, nu har jag min svarta keramiska Panerai med #mårtdial i lagom storlek. Awesomeness.
Jag beställde två nya band av Toshi under helgen. Hur är Olegs band? Finare kvalitet? Pris?Nytt band på väg in från Oleg
Gillar hans band.. Gillar honom också, skön kille Har kostat mig mellan 70-130USD (paypal) beroende på band och med/utan spänne.Jag beställde två nya band av Toshi under helgen. Hur är Olegs band? Finare kvalitet? Pris?
Hur menar du? Tack.Hade inte förutsett att du skulle gå på den. Men grattis, mårt-panna och allt.
Hur menar du? Tack.
Såja grattis!! 2019 verkar bli ett svart Panerai årOkej, dassiga bilder, men det får bli så. Ni vill ju se.
Sant. Det gjorde många. @azcii gissade exempelvis på Tuttonero. Jag tänkte att min avatar här var en dead giveaway.Klumpigt formulerat. Trodde du skulle få in en luminor, typ 1441.
... och där var en till som gissade Tuttonero. Tack.Såja grattis!! 2019 verkar bli ett svart Panerai år
Hade gissat på en Tutto Nero men det där var oväntat och kul!
Sant. Det gjorde många. @azcii gissade exempelvis på Tuttonero. Jag tänkte att min avatar här var en dead giveaway.
Varför skulle jag gå någon annans väg. Det är ju bara mesigt.