TackJa verkligen, verkar lite halv limited nu i början med straps så får se vad som dyker upp senare. Men initialt har jag kollat asso och svart alligator.
AM är din vän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackJa verkligen, verkar lite halv limited nu i början med straps så får se vad som dyker upp senare. Men initialt har jag kollat asso och svart alligator.
AM = Assolutamente antar jag?AM är din vän
AM = Assolutamente antar jag?Ny till allt det här med att ha olika band osv.
"Varför har du tre av samma klocka?"Pre-A 004 & 001 ihop med 911
![]()
AM = Assolutamente antar jag?Ny till allt det här med att ha olika band osv.
Tips?Som @Rey svarade så är det after market, det finns fler häftiga band som görs utav passionerade människor än vad panerai gör själva. I mina ögon
Det vore schysst med en lista på formen typ "Mays Berlin - rekommenderas av mårt, azcii, palenkovich, yoshikee och metamorfos".
Jag har för övrigt straps på g från SwordWatch Strap, CB Straps och random ebaysäljare.
@metamorfos beställde du något från Corrigia?
Det vore schysst med en lista på formen typ "Mays Berlin - rekommenderas av mårt, azcii, palenkovich, yoshikee och metamorfos".![]()
Klart godkänd borstning.
![]()
Exakt så! Vi har ju en del band mellan oss från olika tillverkare så en "seal of approval" blir ju kul.
![]()
Tycker du? Trodde du var van vid GS-standard vid detta laget...
Det är så på alla moderna Submersible-modeller.Skarpt obseverat! Hade helt missat det.
Riktigt fint urKänns skönt med titan och DLC denna morgon
![]()
![]()
Ha! Man får ändå ge dem väl godkänt. Jag tycker det är bra. Som du säger själv, GS är ingen bra måttstock.![]()
Tycker du? Trodde du var van vid GS-standard vid detta laget...
Beror på övergången vid bandhornet väl? Skarpt öga sånt ser man ju inte förutom på närbilder. Men antar att du visste att de var så sen innan?Det är så på alla moderna Submersible-modeller.
Det är sådant jag lägger märke till, så ja, har sett det tidigare.Beror på övergången vid bandhornet väl? Skarpt öga sånt ser man ju inte förutom på närbilder. Men antar att du visste att de var så sen innan?![]()
Till en 38 mm? De tillverkar väl alla rätt tjocka band. Krävs något tunnare (mindre stoppat), men de kanske kan göra såna på bestllning också?Mays Berlin
Bosphorous
Oleg Stepenko
![]()
Kan bli bra om det inte blir för matchy matchy. Svart nubuck alligator? Typ mattsvart.Skitfin, grattis! Ska bli kul att se vilka straps du hittar till. Jag tror på något grått att gå med tavlan![]()
Kan bli bra om det inte blir för matchy matchy. Svart nubuck alligator? Typ mattsvart.
Det mesta brukar klä en skönh... panerai faktiskt. Sen har vi riktigt offensiva band såsom @keroro lilaJag tänker ett grått asso typ hade varit sjukt snyggt
Good point.Till en 38 mm? De tillverkar väl alla rätt tjocka band. Krävs något tunnare (mindre stoppat), men de kanske kan göra såna på bestllning också?
Good point.