• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Längtat efter en sub ett bra tag nu med 243 primärt i skottvinkeln men inte hittat nåt vettigt. Slog istället till på en gammal hederlig 1024 istället, och med det obligatoriska ljusgröna gummistrapet för paneristi sweden. Tack @Ernesto och @KRONS
8C506A37-4A58-47E6-A2B3-46B01B8E17CC.jpeg

Senast ändrad:
Problemet är att jag är precis mellan 2 st hål på bandet. Antingen sitter den som på bilden eller så stoppar handens blodtillförsel :)
Då är det alltid blodstopp som gäller. Går det inte att tänja lite på hålet?
Om inte så köp ett nytt band. Det ska inte behöva förstöra din pannaupplevelse.

Fick hem ett band från Sword Watch Straps (Turkiet), det heter Vintage Dark Grey 02 (fast jag valde ecru-tråd istället för blå). Det är mjukt och följsamt, men jag är inte så imponerad i övrigt. Färgen trillar redan av (kanske är en feature). Hålen var nästan för små för spännet och det var i sin tur i riktigt dålig kvalitet (och dessutom borstad fast jag bad om polerad). Stygnen sitter lite här och där (kanske också är en feature). Jag fick inte med några tuber. Ehm, vad mer. Jo, det kostar som Toshi, men är spelar överhuvudtaget inte i samma liga. :) Jag tror dock det satt ganska bra på min 416, och som sagt, det var ju skönt ... så det åker inte av bums.
IMG_1965.jpeg

Fick hem ett band från Sword Watch Straps (Turkiet), det heter Vintage Dark Grey 02 (fast jag valde ecru-tråd istället för blå). Det är mjukt och följsamt, men jag är inte så imponerad i övrigt. Färgen trillar redan av (kanske är en feature). Hålen var nästan för små för spännet och det var i sin tur i riktigt dålig kvalitet (och dessutom borstad fast jag bad om polerad). Stygnen sitter lite här och där (kanske också är en feature). Jag fick inte med några tuber. Ehm, vad mer. Jo, det kostar som Toshi, men är spelar överhuvudtaget inte i samma liga. :) Jag tror dock det satt ganska bra på min 416, och som sagt, det var ju skönt ... så det åker inte av bums.
IMG_1965.jpeg
Riktigt snyggt, men trist med allt det negativa.

Tillbaka
Topp