Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu en stulen bild från Paneristi.com, men det är ingen som klagar va?
![]()
643.
Gratis att titta på![]()
Jag försöker klura vad det är för glas på 911. Det är inte kupat men inte heller platt heller...
Jag summonar @mårt som avhandlade glas i tråden för en handfull sidor sen.
Vi kom på att det typ? är vanligt glas i
Jag försöker klura vad det är för glas på 911. Det är inte kupat men inte heller platt heller...
Jag klagar lite på bandet. Ser för tjockt ut på något sätt. Kanske för lite avsmalnande. Kanske för tjockt. Men färgen var rätt tuff.Ännu en stulen bild från Paneristi.com, men det är ingen som klagar va?
![]()
643.
Jag klagar lite på bandet. Ser för tjockt ut på något sätt. Kanske för lite avsmalnande. Kanske för tjockt. Men färgen var rätt tuff.
OjojojSa vi tjockt?
![]()
Isytt spänne på den där va?Sa vi tjockt?
![]()
Definitivt.Isytt spänne på den där va?
Enig. Ser för brett ut. Missar ju ”radien” på luggarna. Kunde nog kapat en mm per sida. Men bandet i sig ser ju spännande ut. Som konsulterna säger...Jag klagar lite på bandet. Ser för tjockt ut på något sätt. Kanske för lite avsmalnande. Kanske för tjockt. Men färgen var rätt tuff.
Oenig. Det ser precis lagom ut.Enig. Ser för brett ut. Missar ju ”radien” på luggarna. Kunde nog kapat en mm per sida. Men bandet i sig ser ju spännande ut. Som konsulterna säger...
Jag kan köpa 26/26-band på en 47a men på en 45 mm äter de upp klockan lite för mycket.Oenig. Det ser precis lagom ut.![]()
Blir lite mycket för min del med struktur både på tavla och bandÄnnu en stulen bild från Paneristi.com, men det är ingen som klagar va?
![]()
643.
Jag har varit i träsket för kort tid...Oenig. Det ser precis lagom ut.![]()
Sålde min 372:a men saknaden blev för storIstället så landade en 422:a idag
![]()
Nice! Gratulerar.Sålde min 372:a men saknaden blev för storIstället så landade en 422:a idag
![]()
Kul! Grattis!!Sålde min 372:a men saknaden blev för storIstället så landade en 422:a idag
![]()
Grattis. Den är riktigt najs den där, tyvärr räcker nog inte handlederna längre än till 44 mm för egen delSålde min 372:a men saknaden blev för storIstället så landade en 422:a idag
![]()