Kn00d
Basic
Var det du som hjälpte mig idag till och med månntro?Vackert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det du som hjälpte mig idag till och med månntro?Vackert![]()
Var det du som hjälpte mig idag till och med månntro?![]()
Är du full?Kan inte sluta tänka på en grön 372 med ecru-lume...
Om jag skulle vinna en någon gång, av oklar anledning, så skickar jag dig ett PMDet hade nog varit min dröm-panna!![]()
Har bara gott att säga om designen.Fick en chans att klämma lite på en Luminor 310. Trevlig bekantskap i rätt storlek. Vad tycker ni om den? Blev lite sugen på att skaffa en själv.![]()
Go go goFick en chans att klämma lite på en Luminor 310. Trevlig bekantskap i rätt storlek. Vad tycker ni om den? Blev lite sugen på att skaffa en själv.![]()
Vacker modell och med en diameter som kan locka annars Paneraiskraja personer..Fick en chans att klämma lite på en Luminor 310. Trevlig bekantskap i rätt storlek. Vad tycker ni om den? Blev lite sugen på att skaffa en själv.![]()
Bra foto. Coolt band. Fin klocka. You know, the lots.911 pryder handleden idag..
![]()
Kanske svär i kyrkan nu men är den inte lite för plottrig för att vara en panna?Fick en chans att klämma lite på en Luminor 310. Trevlig bekantskap i rätt storlek. Vad tycker ni om den? Blev lite sugen på att skaffa en själv.![]()
Sålde min 372:a men saknaden blev för storIstället så landade en 422:a idag
![]()
Hur ofta byter du band på den där? Hur många skruvar har du slitit ut senaste 2 kvartalen?
Särskilt bra passar det på den klockan. Grym combo.![]()
Finns det någon modell som inte passar med OEM Asso, måste vara bästa allroundbandet!
Varannan vecka. Inga alls.Hur ofta byter du band på den där? Hur många skruvar har du slitit ut senaste 2 kvartalen?
Jag tycker man ser den med nya kläder hela tiden här och på IGVarannan vecka. Inga alls.
Rätt praktiskt med en liten stötdämpare ändå911 pryder handleden idag..
![]()
Bandet är alldeles för tjockt, kan typ inte få av mig det ens
Nytt, likadant men tunnare på väg in
![]()
Det där är ett tjockt band...911 pryder handleden idag..
![]()
![]()
911 pryder handleden idag..
![]()
![]()
Haha sa ju det@micke_s var det inte kul när man inte var ensam om modellen?
Ni andra - nu har ni chansen!! https://klocksnack.se/threads/panerai-pam00779-2019.108005/
Spännande @Johan_C !
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-marina-1950-3-days-pam673.108044/
Känner ju dig så vet att det är någon annan Panna som ska ersätta.. Undrar vilken?![]()