• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

D066E9F0-C8C4-4945-A1F0-AD8C2C1E308E.jpeg

Pam01000

Ser ju iofs ut att gå att fixa till, lite pyssel är det ju men beroende på om/hur han limmat bandets olika lager så kan man göra det tunnare och behålla utseendet.

Mm, han brukar få till det, men denna gång gick det lite överstyr.. Men som sagt; ersättningsband på g..

Mm, mitt one strap var också inte helt 100. Fick ta ett ersättningsband jag med. Det ordnade han så glatt!

Funderar på att ha det andra som nyckelring eller något

Levern som åker, eller frugan, eller upp på Malmskillnadsgatan. Möjligheterna är oändliga!

Skämtåsido, när det man letar efter dyker upp har man inte råd :( Händer tyvärr ofta.
Alternativet där nog Malmskillnadsgatan men könns så drastiskt. Måste tänka på det. Byta fru kanske vore ett alternativ iof... Ska dock på vår första barnfria semester till NYC om en månad, så nåt skoj blir det iaf.

Som en god vän till mig som är AD för Panerai skulle säga - avbetalning.
Var första gratis? Det är så dom drar ner en i fördärvet...

Alternativet där nog Malmskillnadsgatan men könns så drastiskt. Måste tänka på det. Byta fru kanske vore ett alternativ iof... Ska dock på vår första barnfria semester till NYC om en månad, så nåt skoj blir det iaf.

Då har du flera avenyer att tjäna pengar på! Njut av resan och fira på ordentligt

Tillbaka
Topp