Den här tråden är inte bra för mig! För det första så funderar jag hela tiden på köp av klockor för pengar som jag inte har, nu har jag också börjat fundera på att döpa om båten till Luminor Marina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle jag ha möjlighet att välja så skulle jag nog skaffa en 422. 372 är iofs galet cool men jag gillar sekundvisaren och PR på baksidanDags för en klassisk poll likt 372 vs 422?
Gör't, bara gör't!Den här tråden är inte bra för mig! För det första så funderar jag hela tiden på köp av klockor för pengar som jag inte har, nu har jag också börjat fundera på att döpa om båten till Luminor Marina.
Hur kommer det sig att det inte är fler 673or här? Den är ju brutalt bra!
Måste isof hitta något självlysande material att skära ut namnet i, helst något som öven går att uttyda på dagtid. Ett alternativ skulle ju iofs vara att sätta det mot en svart bakgrunds cirkelGör't, bara gör't!
När jag och min andra hälft diskutera namn på vårt framtida barn föreslog jag "Luminor" ... Gick inte så bra, kanske också borde skaffa en båt iställetMåste isof hitta något självlysande material att skära ut namnet i, helst något som öven går att uttyda på dagtid. Ett alternativ skulle ju iofs vara att sätta det mot en svart bakgrunds cirkel
Det är klart du skall!När jag och min andra hälft diskutera namn på vårt framtida barn föreslog jag "Luminor" ... Gick inte så bra, kanske också borde skaffa en båt istället
Det har väl passerat två i alla fall?
Det har väl passerat två i alla fall?
Den är brutalt bra, passa på, billigaste fullset i Europa :Hur kommer det sig att det inte är fler 673or här? Den är ju brutalt bra!
Den är brutalt bra, passa på, billigaste full set i Europa :
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-marina-1950-3-days-pam673.108044/#post-2736739
Haha, ändrar till de där fyra då@metamorfos är snyggare än vad jag är, men jag är smartare. Eller menade du klockorna?
Har 17,5, sitter som en smäck.Hade jag haft handlederna hade jag haft en.
Jo men finns massa 372, tänkte att fler borde ju gilla den modellen med svärdvisarna.
Nu skojar du? (Angående båten alltså)När jag och min andra hälft diskutera namn på vårt framtida barn föreslog jag "Luminor" ... Gick inte så bra, kanske också borde skaffa en båt istället
@metamorfos är snyggare än vad jag är, men jag är smartare. Eller menade du klockorna?
Dags för en klassisk poll likt 372 vs 422?
Så snygg!Jävligt b klocka! Nåt jävla klister på baksidan
![]()
Hahaha japp .. har hört att man har två bra dagar som båtägare... Dagen man köper den och dagen man säljer denNu skojar du? (Angående båten alltså)
För att den är för vänsterhänta?Hur har ingen här klippt denna ännu? Den är så jävla bra och dessutom rätt prisvärd ...
![]()
Ingen kommer ihåg en fegis !För att den är för vänsterhänta?
För att den är för vänsterhänta?
Hur har ingen här klippt denna ännu? Den är så jävla bra och dessutom rätt prisvärd ...
![]()
Är du vänsterhänt?Skulle vara kul med destro faktiskt, typ en 557. Som en mer unik 372 liksom.
Är du vänsterhänt?
Så jäkla cool, och var en stark kandidat innan 779, men föll på att den blir lite för lik 557.. Kanske en dag...Hur har ingen här klippt denna ännu? Den är så jävla bra och dessutom rätt prisvärd ...
![]()