sinner
Silver
Firar att jag fått AT-tjänsten jag sökte för några veckor sen. Riktigt skönt att få börja min AT direkt efter examen! Måste varit 422:an som kickade intervjun i rätt riktning
![]()
Grattis doktor Panerai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Firar att jag fått AT-tjänsten jag sökte för några veckor sen. Riktigt skönt att få börja min AT direkt efter examen! Måste varit 422:an som kickade intervjun i rätt riktning
![]()
Stort grattis!Firar att jag fått AT-tjänsten jag sökte för några veckor sen. Riktigt skönt att få börja min AT direkt efter examen! Måste varit 422:an som kickade intervjun i rätt riktning
![]()
![]()
Wait. Här är något lurt. Har de börjat göra RubberB för fjäderbandstiftsmodellerna?Slängde på RubberB
![]()
Dr Panerey.Grattis doktor Panerai![]()
Jag har vanliga bandstift i, 1,8 mmWait. Här är något lurt. Har de börjat göra RubberB för fjäderbandstiftsmodellerna?
Grattis! 422:an kan ju knappast ha stjälpt iafFirar att jag fått AT-tjänsten jag sökte för några veckor sen. Riktigt skönt att få börja min AT direkt efter examen! Måste varit 422:an som kickade intervjun i rätt riktning
![]()
Och hålen sitter där de ska? Varför jag undrar är för att vanliga Luminor-RubberB för skruvstift passade inte min 630. Det här var innan RubberB listade modeller på hemsidan så de tog tillbaka bandet gjorde om det en smula för att det skulle passa.Jag har vanliga bandstift i, 1,8 mm
Ok, jag tycker det passar ok, glipan finns nu där men det gör det på deras bilder också.Och hålen sitter där de ska? Varför jag undrar är för att vanliga Luminor-RubberB för skruvstift passade inte min 630. Det här var innan RubberB listade modeller på hemsidan så de tog tillbaka bandet gjorde om det en smula för att det skulle passa.
Hehe. Det gör den som tur är inte på min 416.Ok, jag tycker det passar ok, glipan finns nu där men det gör det på deras bilder också.
![]()
Tycker du inte att det ser ok ut?Hehe. Det gör den som tur är inte på min 416.
Jag ser inte på din bild, men jag vet att glappet på 630 innan de moddade var väldigt stort och jobbigt.Tycker du inte att det ser ok ut?
Har fått höra att jag tydligen ska köpa bostad, dvs agera som om jag vore vuxen.
Men det borde ju vara samma passform på 630 som på min 632? Du kan prova mitt vid tillfälleJag ser inte på din bild, men jag vet att glappet på 630 innan de moddade var väldigt stort och jobbigt.
![]()
Har fått höra att jag tydligen ska köpa bostad, dvs agera som om jag vore vuxen.
Det är inte kul att vara vuxen!
630 såld för flera år sedanMen det borde ju vara samma passform på 630 som på min 632? Du kan prova mitt vid tillfälle
Det jag säger men det är som om prata med en väggJäkla påhitt![]()
![]()
Äntligen...väntat ett par dagar på klockan som fick mig att bli rejält sugen på en Panerai i höstas, jag provade just den här klockan när jag träffade @SIRdavid på en mässa i Stockholm. En vecka senare så köpte jag min första på samma mässa, en 112 av @Yoshiikee. De redan har det hunnit bli en 422 och en 1359. Jag har dock inte kunnat släppa känslan av Davids 233 och nu så har den kommit "hem", grym klocka som jag tror kommer stanna länge.
![]()
![]()
![]()
Så jävla nöjd...![]()
Tack, ingen av dom 3 är fel, jag har dock landat i att jag lirar bäst med 44.Grattis! Så jeffla bra. Sugen på en själv..och 422.. och 372..![]()
Tack, ingen av dom 3 är fel, jag har dock landat i att jag lirar bäst med 44.
Gratulerar!!
Grattis!
Grattis doktor Panerai![]()
Stort grattis!![]()
Woho! Grattis dude
Grattis! 422:an kan ju knappast ha stjälpt iaf![]()
Grattis![]()
Fan vad nice!! Stort grattis!![]()
![]()
Äntligen...väntat ett par dagar på klockan som fick mig att bli rejält sugen på en Panerai i höstas, jag provade just den här klockan när jag träffade @SIRdavid på en mässa i Stockholm. En vecka senare så köpte jag min första på samma mässa, en 112 av @Yoshiikee. De redan har det hunnit bli en 422 och en 1359. Jag har dock inte kunnat släppa känslan av Davids 233 och nu så har den kommit "hem", grym klocka som jag tror kommer stanna länge.
![]()
![]()
![]()
Så jävla nöjd...![]()
Tack!Fan vad snyggt! 233 är en av de grymmaste modellerna i 44mm - stort grattis!
I den här takten har du pre-v innan årets slut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så jävla nöjd...![]()
Jag har lätt för att gå vilse i Panerailand. Vilken ref. är det? 112?2 veckor i sträck....
![]()