Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit!! Exakt ngt sådant behöver jag med men andra mått. Kan du förmedla kontakt kanske?
Inväntar detta i 26/22 115/75. Blir nog bra och är beställt av min hovleverantör
Beställ ett från Kay straps eller Peter Watchacc. Betydligt billigare och du får de specs du vill ha.Sitter o suktar efter min nästa klocka
Flera gånger i tråden har PAM 512 kommit upp som verkligen kan bli aktuell! 44mm är för stort för mig men 42mm kan funka, då även med 1950 boett. Men nackdelen är att jag fastnade för ett Jules Verne Suede Nubuck Gold som jag bara måste ha och dessa finns inte för 42mm.
Vet någon om det finns något aftermarket strap liknande JV gold för 42mm pannor? Jag är dödskär i armbandet och 44mm går bara inte.
Beställ ett från Kay straps eller Peter Watchacc. Betydligt billigare och du får de specs du vill ha.
tjena
alla mina bilder i tråden är den du länkat till en PAM422 (47mm).
Boetten är dock inte borstad utan polerad. Anordningen för "låset" av kronan är borstad
PAM351(44mm) har det du söker, dock så har den inte en svart tavla utan den har en brun ton.
Haha jag är alldeles förvirrad i paneraivärlden. PAM 351 såg grym ut men var i titan som jag är allergisk mot
Fantastiska bilder, MaziK. Keep 'em coming
Ot? Nee, men respekt åt Steffo! Inte lika hard som Sly men men...Lite ot Steffo har på sig sin panna (tv4 nyhetsmorgon)
359 som någon tidigare nämnt. Här från Halv Åtta:Lite ot Steffo har på sig sin panna (tv4 nyhetsmorgon)
Peter Watchacc på beställning i alla storlekar för ca 1100kr. Googla så hittar du honom.Sitter o suktar efter min nästa klocka
Flera gånger i tråden har PAM 512 kommit upp som verkligen kan bli aktuell! 44mm är för stort för mig men 42mm kan funka, då även med 1950 boett. Men nackdelen är att jag fastnade för ett Jules Verne Suede Nubuck Gold som jag bara måste ha och dessa finns inte för 42mm.
Vet någon om det finns något aftermarket strap liknande JV gold för 42mm pannor? Jag är dödskär i armbandet och 44mm går bara inte.
Byta glas kan väl inte vara så dyrt?Blir så jävla less! Har på något konstigt sätt lyckas repa glaset?! Är ett litet jack i glaset, syns bättre i vissa vinklar. Men drar man med fingret känner man den tydligt. Vad göra??
Skickar med ögongodis för att dämpa sorgen.[emoji17]
Porrigt!Alright nu har mitt band ifrån strap-work kommit.
Jag beställde ett blått alligatorband i mocka. Den är tyvärr inte riktigt lika blå som jag hade föreställt mig utan den är mer åt det lila hållet
Bandet i sig håller ruggig kvalitet, själva finishen är riktigt riktigt bra! Bättre än det band jag har från DiStefano. Passningen mellan bandhornen är exakt på millimetern, båda keepers håller lika god kvalitet som resten. Följsamheten är riktigt god redan nu och då har jag bara tagit på mig det en gång.
Anledningen till att jag valde ett blått är att det gör sig riktigt bra med det guldiga! Är ute efter ett rött band band med, jag vill ha lite roliga alternativ som går lite emot strömmen....
Här kommer lite snabba bilder