• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Du vet inte vad Panerai gör med folk :mad:

Haha ;) 422 har iaf gjort mig lugn! Ingen mer jakt på klockor sen den landade :) bara jakt på straps :D

87EF240A-7CF9-4DEA-8B6D-21A1BFEF6621.jpeg
 
Kom igen, fler bilder på klockor (ehm, helst bara Panerai) tack, vi rasar ju ner till sidan 3 snart! :D
 
upload_2019-7-30_11-21-24.png

Här är en icke-släppt 931, och jag inser precis att det var den, och säkert den även den osläppta 992, som JMP åsyftade i intervjun som jag postade häromdagen, då han sa att de ska satsa på Radiomir som historisk bas. De två passar bra in i den tanken. Och här satt jag och hoppades på fler varianter av 995 (fast kanske inte rosa). :)
 
Btw, finns fotografen till den här fotot i den här tråden?
pammovx3.jpg

Annars kan vi ju ha en gissningstävling vilka modeller de här är? :)
 
upload_2019-7-30_11-21-24.png

Här är en icke-släppt 931, och jag inser precis att det var den, och säkert den även den osläppta 992, som JMP åsyftade i intervjun som jag postade häromdagen, då han sa att de ska satsa på Radiomir som historisk bas. De två passar bra in i den tanken. Och här satt jag och hoppades på fler varianter av 995 (fast kanske inte rosa). :)
Rätt fin men föredrar 687:s guldvisare till fejkpatina/strålningsskada.
 
Tillbaka
Topp