Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, här är min 560 med Mays Berillo, tack @azcii !Kom igen, fler bilder på klockor (ehm, helst bara Panerai) tack, vi rasar ju ner till sidan 3 snart!![]()
Sådärja. Snyggt!
Jag tycker Paneraitråden är ett bra bevis för vad Panerai gör med folk.
Panerai-delen av Rolexforums.com är dock inte det.Sicka puckon...
Haha422 har iaf gjort mig lugn! Ingen mer jakt på klockor sen den landade
bara jakt på straps
![]()
Köp alla!
![]()
Tror denna är liknande också
Blir den sådär matt guldig i ljus? eller är det bara bilden, riktigt snygg är denPam 389
Den är i titanBlir den sådär matt guldig i ljus? eller är det bara bilden, riktigt snygg är den
Närmsta jag hittar lite snabbt.Den är i titan
Ska se om jag hittar en bild i direkt sol
Lurig färg iom den matta ytan men fan va kaxig den är, den hamnar på listan! antar att den väger väldigt lite?Närmsta jag hittar lite snabbt.
![]()
Gratulerar. Har samma ref och kan inte vara nöjdare. Kanonbra val!Lyckades lägga vantarna på denna igår
Kul att vara med panerai igen!
![]()
Spelar ingen roll va frun säger, den må va stor, men inte för stor
![]()
Lurig
Lurig färg iom den matta ytan men fan va kaxig den är, den hamnar på listan! antar att den väger väldigt lite?
![]()
![]()
![]()
![]()
690 eller 932? I ena ringhörnan har vi @MaziK och i andra @Palenkovich, men var står resten av oss?
Till min allvarliga fråga dock, är dessa två klockor olika långa? Jag har sett 57mm för 690 och 55,5mm för 932.![]()
Sexigt
Very...
Finns inte längre , discontinuedÄr det någon här som vet om detta OEM-band finns att köpa separat?
![]()
Det verkar ha kommit till någon tidig version av 590 och ska enligt Tim på watchbox(som bilden är tagen från) vara buffel
Finns inte längre , discontinued
Discontinued ja, men det finns ju maaaaassooooor med customnissar som kan fixa den buffeln.Är det någon här som vet om detta OEM-band finns att köpa separat?
![]()
Det verkar ha kommit till någon tidig version av 590 och ska enligt Tim på watchbox(som bilden är tagen från) vara buffel
Om man är ute efter Panerai, vilket är att föredra, eta eller in house?
Tänker både driftkostnader och kvalité
Länken funkar visst inte men det är avsnittet med Donnie Edwards...Här finns lite Panerai snack, på Hodinke poden för er som inte redan lyssnat.
https://aca.st/c6e633