Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bor du i söderort (sthlm) eller orkar ta dig dit kan du ju testa min om du lovar att inte rånmörda mig!
Jag kan iaf gå u i god för att han inte vanligtvis rånmördar folk då det är jag som vänt honom åt Panerai och han är vanligtvis en mycket fin och god kille![]()
Jag tycker Paneraitråden är ett bra bevis för vad Panerai gör med folk.Du vet inte vad Panerai gör med folk![]()
Du vet inte vad Panerai gör med folk![]()
.. slutsats:
Köp båda, plocka bort guldvisarna från 690 och montera de på 932 och vice versa.
Då har du en GOAT-panna och en GET-panna
Lovar lite bilder från Paneraibutiken i Florens i eftermiddag!Kom igen, fler bilder på klockor (ehm, helst bara Panerai) tack, vi rasar ju ner till sidan 3 snart!![]()
562, 372, 111/112 ?Btw, finns fotografen till den här fotot i den här tråden?
![]()
Annars kan vi ju ha en gissningstävling vilka modeller de här är?![]()
Och så får du förklara hur du kom fram till det.562, 372, 111/112 ?
Kom igen, fler bilder på klockor (ehm, helst bara Panerai) tack, vi rasar ju ner till sidan 3 snart!![]()
Rätt fin men föredrar 687:s guldvisare till fejkpatina/strålningsskada.![]()
Här är en icke-släppt 931, och jag inser precis att det var den, och säkert den även den osläppta 992, som JMP åsyftade i intervjun som jag postade häromdagen, då han sa att de ska satsa på Radiomir som historisk bas. De två passar bra in i den tanken. Och här satt jag och hoppades på fler varianter av 995 (fast kanske inte rosa).![]()
Det heter blå.Rätt fin men föredrar 687:s guldvisare till fejkpatina/strålningsskada.
Historiskt mer korrekt med blå? Är det som med 720?Det heter blå.![]()
Mig spelar det ingen roll. Jag tycker att Ecru och blått går bra ihop, och jag gillar det mesta av Panerais mer moderna formspråk, det historiska och en del av det mittemellan. Därför har jag Panerai.Historiskt mer korrekt med blå? Är det som med 720?
Hmpf!!Mig spelar det ingen roll. Jag tycker att Ecru och blått går bra ihop, och jag gillar det mesta av Panerais mer moderna formspråk, det historiska och en del av det mittemellan. Därför har jag Panerai.
Haha , kollade bara lite snabbt , orkade inte analysera.Och så får du förklara hur du kom fram till det.![]()
Svårt att välja?Hmmm...
![]()
![]()
![]()
![]()
AlltidSvårt att välja?![]()