Jo iofs men då blir det ju två automater?
En radiomir kompletterar 1033an väl![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En radiomir kompletterar 1033an väl![]()
Jo iofs men då blir det ju två automater?
Dum fråga, alla tre såklart.Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
![]()
Dum fråga, alla tre såklart.
911:a är väl den som skulle komplettera bäst om du frågar mig, men kanske också svårast att få tag på.
HahaFrån Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt
![]()
Från Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt
![]()
Det är ju inte till hennes nackdel att hon är sjukt vacker heller. Helheten har man ju inte mycket att anmärka på så att säga.Från Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt
![]()
Som du vet gillar jag min PAM00632 väldigt mycket. Lättare att få tag i och förjäkla bra med sin tavla och visare.Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
![]()
Såg den igår, så sjukt skön bild!!!Från Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt
![]()
Den är fin, vad söker du istället med tanke på att du har den "for sale"?
Känns inte som du går bort dig på någon av dom, men med tanke på att du har en Luminor med GMT så känns det som 995 skulle komplettera riktigt bra.Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
![]()
Asbra!Som du vet gillar jag min PAM00632 väldigt mycket. Lättare att få tag i och förjäkla bra med sin tavla och visare.
![]()
![]()
![]()
Bisarrt snyggt.Från Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt
![]()
Inget egentligen... med tanke på hur många fina pannor det finns och jag inte kan köpa alla samtidigt får jag testa dem en i taget. Var inne på 233 och köpte nästan men så blev den såld. Så dök en 533 upp men den såldes oxå. Så vi får se. Gillar ju 422 mycket men... 424 hade varit skoj o testa oxå så....Den är fin, vad söker du istället med tanke på att du har den "for sale"?
Förstår till 100%Inget egentligen... med tanke på hur många fina pannor det finns och jag inte kan köpa alla samtidigt får jag testa dem en i taget. Var inne på 233 och köpte nästan men så blev den såld. Så dök en 533 upp men den såldes oxå. Så vi får se. Gillar ju 422 mycket men... 424 hade varit skoj o testa oxå så....
och nu när 995 har kommit... ja du fattar![]()
Är den på riktigt? Nope! Det är Photoshop!Funderar på nya PAM1967.. Tankar?
![]()
Det är 999 och 968 i photoshop = 1967Är den på riktigt? Nope! Det är Photoshop!
Från Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt
![]()