Vem här klipper en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem här klipper en?
Någon måste!!Vem här klipper en?
Jag skulle lätt kunna tänka mig att byta den mot min 682. Kan era kontakter ordna en av de 300 så är jag på.Vem här klipper en?
Tyvärr det där med e-commerce edition.. Högst tvek på om boutiquerna kan rycka..Jag skulle lätt kunna tänka mig att byta den mot min 682. Kan era kontakter ordna en av de 300 så är jag på.
Vet ni något om pris?Vem här klipper en?
8500 eur står det ju =)Vet ni något om pris?
Ja det kunde den uppmärksamme ha sett, kanske skall investera i ett par glojärn istället8500 eur står det ju =)
Om inte annat kan vi nog iaf ta reda på när den kommer lanseras, så du kan vara online just dåJag skulle lätt kunna tänka mig att byta den mot min 682. Kan era kontakter ordna en av de 300 så är jag på.
Väldigt gärna!Om inte annat kan vi nog iaf ta reda på när den kommer lanseras, så du kan vara online just då
Om inte annat kan vi nog iaf ta reda på när den kommer lanseras, så du kan vara online just då
Bollen är i rullning och man luskar i huruvida man kan få några ex till boutique. Fick veta att det kan ta några dagar innan säkert svar finns, men de återkommer så fort det är beslutat hur det blir.Väldigt gärna!
Har också dragit iväg ett mess till Milano gällande exakt releasedatumBollen är i rullning och man luskar i huruvida man kan få några ex till boutique. Fick veta att det kan ta några dagar innan säkert svar finns, men de återkommer så fort det är beslutat hur det blir.
Grattis! Utmärkt valMitt emellan 1055 och bronzos så skjuter jag in några bilder... Har roterat lite och äntligen skaffat min första Submersible. Efter flera månaders funderande över vilken jag ska slå till på så landade det till slut.
PAM24 direkt från Ålands hav
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha underbart! Fullkomligt älskar ditt tempo vad gäller Panerai! Från 0 - 300 som en blixt!!Mitt emellan 1055 och bronzos så skjuter jag in några bilder... Har roterat lite och äntligen skaffat min första Submersible. Efter flera månaders funderande över vilken jag ska slå till på så landade det till slut.
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Grattis!Mitt emellan 1055 och bronzos så skjuter jag in några bilder... Har roterat lite och äntligen skaffat min första Submersible. Efter flera månaders funderande över vilken jag ska slå till på så landade det till slut.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitt emellan 1055 och bronzos så skjuter jag in några bilder... Har roterat lite och äntligen skaffat min första Submersible. Efter flera månaders funderande över vilken jag ska slå till på så landade det till slut.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha, jag ser så jävla många som jag vill prova hela tiden men tror att jag börjar hitta vad som tilltalar mig mest. Men fattar inte hur man ska kunna ha mindre än fyra... Nu har både 590 och 233 lämnat trots att jag tycker båda är grymt bra.Haha underbart! Fullkomligt älskar ditt tempo vad gäller Panerai! Från 0 - 300 som en blixt!!![]()
Tack!Snyggt! Grattis!
24 och 25 och var några av dom jag ville ha och 24 dök upp... Båda två är riktigt fina tycker jag.Helt rätt val, den lite äldre kusinen 025 hälsar!![]()
Mycket bra val! Brorsan hälsar
Mitt emellan 1055 och bronzos så skjuter jag in några bilder... Har roterat lite och äntligen skaffat min första Submersible. Efter flera månaders funderande över vilken jag ska slå till på så landade det till slut.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excellent!