372 är tveklöst bättre![]()
Base is ace som vi säger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
372 är tveklöst bättre![]()
Den är så bra den klockan, om jag köper en panna igen så är det denna som gäller.
Kan verkligen rekommendera den! En av de absolut bästa jag haft.Den är så bra den klockan, om jag köper en panna igen så är det denna som gäller.
Varför gör dom dålig lume på en dykare, har ju bara 005 å jämföra med, den tyckte ja va braKan verkligen rekommendera den! En av de absolut bästa jag haft.
Två saker stör mig dock. Ljudet av rotorn samt den dåliga lumen
Stor skillnad på samtliga pannor jag haft och denna...tyvärrVarför gör dom dålig lume på en dykare, har ju bara 005 å jämföra med, den tyckte ja va bra
OT: vem köper kameralinser?Vad är det första man gör när man köpt en ny kameralins?
Man fotar sina pannor såklart
![]()
![]()
Nördar !OT: vem köper kameralinser?![]()
Japp, det där är en R-serie (2015) eller framåt.Oerhört grön fråga men visst ser detta ut att vara målade index och inte sandwich?
![]()
Detaljer
![]()
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-marina-pam392-41k-idag.117505/
Ujujuj - vad säger ni om detta?
Kanske skulle kunna vara nåt istället för 1392 som verkar gå för runt 50k?
![]()
Vad har expertisen att säga om 00190? Själv tror jag att jag är kär! Har iofs inte sett den live. Någon som sitter på info om modellen ifråga?
Har kikat på den i många år.. superbra panna![]()
Vad har expertisen att säga om 00190? Själv tror jag att jag är kär! Har iofs inte sett den live. Någon som sitter på info om modellen ifråga?
Funderar på om man skulle skaffa ett nytt band till denna i någon brun ton. Det blir så väldigt formell på det svarta och vill ha något att byta gummit emot. Vad tror panelen man ska satsa på? Eller är jag på helt fel spår?
![]()
![]()
Funderar på om man skulle skaffa ett nytt band till denna i någon brun ton. Det blir så väldigt formell på det svarta och vill ha något att byta gummit emot. Vad tror panelen man ska satsa på? Eller är jag på helt fel spår?
![]()
Cognacfärgat crocco på den är helt magiskt. Så att du matchar ädelmetallen lite. Fortfarande väldigt formellt men vacker. Såg att han Heikinen på paneristi.com hade det förut. Riktigt snyggtFunderar på om man skulle skaffa ett nytt band till denna i någon brun ton. Det blir så väldigt formell på det svarta och vill ha något att byta gummit emot. Vad tror panelen man ska satsa på? Eller är jag på helt fel spår?
![]()