Herregud vad ni saknade en vit. Och fan att jag inte kunde komma, vill ha pizzan där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herregud vad ni saknade en vit. Och fan att jag inte kunde komma, vill ha pizzan där.
Han som jag köpte klockan av igår skickade med den som en liten present som han tyckte jag skulle ha ståendes vid klockornaAh, du högg en sådan. Är du nöjd? Jag har original-bobble-head faktiskt, skaffade för något år sedan.![]()
Kanske kommer...Nice catch! Lägg upp en gruppbild på samlingen nu![]()
Boooom!!!! Stort grattis kompisDå var det dags igen
Har klämt, kännt, vridit och vänt. Köpt och sålt ett gäng pannor sen jag köpte den första för 11 månader sedan. En klocka som varje gång den passerat i ngt flöde fått det att pirra till lite extra har varit denna som också uppfyller övriga önskemål som jag har kommit fram till att jag gillar, så som gamla Bettarini caset, glasringen, glaset mm
Hade turen att hitta denna i vårt grannland Norge, 1 av 159 tillverkade så gott som oanvänd.
PAM 001Q, kanske här för att stanna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NäVäntar du på 931?
1351 är fin? Det finns många fler också. 632 och 390 exempelvis. Kolla in watchbase.Hej,
Jag känner ett behov av guldvisare, provade 422 idag. Känner dock att 47mm är för stort för min smak. Ngn som har koll på ref som är 44mm och med guldstavar?
"Once you go panna you never go back" som man brukar säga.Ok så det tog alltså 3 dagar innan nästa panna köptes in efter att jag sålde 422an.
233 säger hej!
![]()
Grattis, den är kalas!Ok så det tog alltså 3 dagar innan nästa panna köptes in efter att jag sålde 422an.
233 säger hej!
![]()
Visst är den!Grattis, den är kalas!
Då får du ändra i din signatur?Visst är den!
47mm var bra. chunkigt, rejält men ändå med finess genom guldvisare mm. Men. under skjortan och till mina ganska platta handleder blev det ibland för bra.
Och denna har ju det jag vill ha plus lite till så vips. Och ja Tudorn som jag köpte i söndags? såldes på 2 timmar på blocket, skickades iväg idag igen![]()
Done! Ny avatar oxåDå får du ändra i din signatur?
Har många gånger funderat på att sälja bort allt förutom pannorna och lägga pengarna på fler pannor. Inget annat märke ger mig samma känsla.Visst är den!
47mm var bra. chunkigt, rejält men ändå med finess genom guldvisare mm. Men. under skjortan och till mina ganska platta handleder blev det ibland för bra.
Och denna har ju det jag vill ha plus lite till så vips. Och ja Tudorn som jag köpte i söndags? såldes på 2 timmar på blocket, skickades iväg idag igen![]()
Eller hur!Har många gånger funderat på att sälja bort allt förutom pannorna och lägga pengarna på fler pannor. Inget annat märke ger mig samma känsla.
Jag har haft en moonwatch. Såld. Panna istället.Eller hur!
Har varit nära att köpa speedmaster moonwatch säkert 10 ggr. man ska ju ha en sån. kollarpå nätet - jättefin! kollar i verkligheten. njaeee
Panerai är inte så, det är en rejäl närvaro hela tiden!
Och nu behöver du ett grönt RubberB som passar 233, och ngn har ett helt nytt liggandesVisst är den!
Verkar vara fokus på submersible. Kanske chans att prova nya bronzon?
![]()
Verkar vara fokus på submersible. Kanske chans att prova nya bronzon?
![]()
Exakt, dina bilder och "dome13" som fick mig att helt snöa in på den här. Såå nöjd nuBoooom!!!! Stort grattis kompisLillebrodern till min Pre-A 001
Gotta love the Pre-A font
![]()
Kul att man kan vara med och hjälpaExakt, dina bilder och "dome13" som fick mig att helt snöa in på den här. Såå nöjd nu![]()
FuckAh! Samma datum som watchout, spikat
Då var det dags igen
Har klämt, kännt, vridit och vänt. Köpt och sålt ett gäng pannor sen jag köpte den första för 11 månader sedan. En klocka som varje gång den passerat i ngt flöde fått det att pirra till lite extra har varit denna som också uppfyller övriga önskemål som jag har kommit fram till att jag gillar, så som gamla Bettarini caset, glasringen, glaset mm
Hade turen att hitta denna i vårt grannland Norge, 1 av 159 tillverkade så gott som oanvänd.
PAM 001Q, kanske här för att stanna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()