Ops! Det bara hände
![]()
Hallå bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ops! Det bara hände
![]()
Spännande !Ops! Det bara hände
![]()
Grattis! Tror jag ser vad det är för ref.Ops! Det bara hände
![]()
Har du samma förstoringsteknik som CIA?Grattis! Tror jag ser vad det är för ref.
Egentligen ganska ospännande. Jag är ju ute efter en PAM190 men lyckas inte hitta någon. Råkade slinka in på Nymans när jag var nere på stan för ett annat ärende. Kom ut med en PAM609. Tänker att jag med hjälp av denna kan vänja mig med Radiomir till jag hittar min PAM190.![]()
Stort tack till Sebastian på Nymans!
Har du samma förstoringsteknik som CIA?
Har du samma förstoringsteknik som CIA?
Grattis! Såg den på hemsidan för någon timme senEgentligen ganska ospännande. Jag är ju ute efter en PAM190 men lyckas inte hitta någon. Råkade slinka in på Nymans när jag var nere på stan för ett annat ärende. Kom ut med en PAM609. Tänker att jag med hjälp av denna kan vänja mig med Radiomir till jag hittar min PAM190.![]()
Stort tack till Sebastian på Nymans!
Pris är inte en indikator på hur nöjd man är. Och jisses vad jag håller med. Sketabra.Det finns förstås många dyrare klockor som jag också skulle vilja ha men jag kan ärligt säga att om jag får välja vilken klocka som helst är det här nog ändå den jag gillar mest.![]()
Kanske stöter på varandra där dåMot Åre höstmarknad... trevlig helg på er!
![]()
Nu kommer ni gå och leta pannor och missa hela marknaden.Kanske stöter på varandra där då![]()
Leta Paneraier måste ju ändå vara det roligaste man kan göra på en marknad?!Nu kommer ni gå och leta pannor och missa hela marknaden.
Helt korrekt. Äta kolbulle och titta på handleder.Leta Paneraier måste ju ändå vara det roligaste man kan göra på en marknad?!
Inga klockor är vattentäta, de är vattenresistenta.Den är inte vattentät
Got damn you Fedex! Hur är det möjligt att vara så långsamma? Planerad leverans tisdag så jag gissar på onsdag.
Får väl rensa min jobbkalender så jag kan åka och hämta.
Fan, om man nu trillat ner i P-träsket också, vilken Radiomir är den första och enda (not) man behöver?
210 är jävligt bra.Fan, om man nu trillat ner i P-träsket också, vilken Radiomir är den första och enda (not) man behöver?
Oh, den är bra. Föredrar utan sub sec. 45 börjar bli stort dock.210 är jävligt bra.
Fin tavla!42-47mm, wirelugs eller ej... finns mycket bra
Edit: roligare med bild, 42mm pam933
![]()
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam380.118633/Oh, den är bra. Föredrar utan sub sec. 45 börjar bli stort dock.
Fantamej bra pris för en fin klocka. Liiite osugen på ETA (kanske helt off nu när det gäller P) men föredrar egna urverk. Vad är närmaste kompis med inhouse?https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam380.118633/
Denna låg ute för 29 innan han tröttnade. Grymt pris för en nyservad. Bara att köra! 45mm Radiomir sitter litet, om du inte provat så kommer du bli förvånad.
Du kan få köpa min 609 med 8 days inhouseFantamej bra pris för en fin klocka. Liiite osugen på ETA (kanske helt off nu när det gäller P) men föredrar egna urverk. Vad är närmaste kompis med inhouse?
Fantamej bra pris för en fin klocka. Liiite osugen på ETA (kanske helt off nu när det gäller P) men föredrar egna urverk. Vad är närmaste kompis med inhouse?
Du kan få köpa min 609 med 8 days inhouse