Jo, men nu har jag provkört i flera timmar och är redo för en 190Köpte du den inte typ idag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, men nu har jag provkört i flera timmar och är redo för en 190Köpte du den inte typ idag?![]()
336/337 är 42mm. Inhouse finns tex i 753/754 som är sjukt prisvärda.Oh, den är bra. Föredrar utan sub sec. 45 börjar bli stort dock.
Helvete, det gick undan.Köpte du den inte typ idag?![]()
Kikade lite på 753/754. Jättefina!336/337 är 42mm. Inhouse finns tex i 753/754 som är sjukt prisvärda.
Några glas Cava släpper fram flippardjävulenHelvete, det gick undan.
Tänkte kanske inte nu nu, utan sondera terrängen först.
Och köpardjävulenNågra glas Cava släpper fram flippardjävulen
Varför? Lär vara bättre tidhållning på denna. ETA-panna med subsekund = COSCFantamej bra pris för en fin klocka. Liiite osugen på ETA (kanske helt off nu när det gäller P) men föredrar egna urverk. Vad är närmaste kompis med inhouse?
En kille i Fagersta har en 183 från 2011 som han släpper för 33’. Klockan ligger på Blocket och jag har haft kontakt. Helt legitOch köpardjävulen
Ah, det är en sån där gammal romantisk tanke om att det ligger mer omtanke bakom sina egna saker. Inget tekniskt perspektiv.Varför? Lär vara bättre tidhållning på denna. ETA-panna med subsekund = COSC
Trevlig! Kan absolut bli en kandidat.En kille i Fagersta har en 183 från 2011 som han släpper för 33’. Klockan ligger på Blocket och jag har haft kontakt. Helt legit
Skadad som man är så tittar man ju gärna på andras handleder så chansen finns...Kanske stöter på varandra där då![]()
GaranteratLeta Paneraier måste ju ändå vara det roligaste man kan göra på en marknad?!
Maybe a sign of things to come...Håller med
![]()
Utbildning?Pam111 hjälper mig igenom fysiken
![]()
Pluggar just nu bara fysik 2, pajade ryggen för ett tag sedan så var tvungen att fylla upp tiden jag tidigare tränade på med något. Så nu läser jag upp behörighet i alla ämnen man kan tänkas behöva för tekniska linjer på högskola.Utbildning?
Vad känns fel med radiomiren?Trots att jag köpte en Radiomir igår så är 422 tillbaka på armen redan.![]()
Vad känns fel med radiomiren?