• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För er som kanske inte hänger med i andra ändar av Internet så har den andra Panerai Experience varit (i förrgår), dykning med Guillaume Nery och valar i Polynesien. Det är inte jättemycket som kommit upp till ytan (ha ha) efter den upplevelsen, men jag hade väldigt gärna varit med, trots att jag inte gillar just den Submersiblen ...

Någon som har kommit över något längre reportage utöver https://www.panerai.com/en/home/pan...ry-free-diving-champion/french-polynesia.html ?

1803617.png

Sitter rätt nöjd med min trio just nu men man är ju inte sämre än att man drömsurfar på chrono24 ibland lite sådär lagom förutsättningslöst. Ska trion bli en kvartett in så får det nog bli en radiomir med wirelugs. Cali eller SLC tavla tickar ju också i lite boxar. Gärna plexi och guldvisare. Landar på PAM 373 och 376. Då får man ju dessutom vitguld eller platina på köpet:)
376 Calidial i vitguld
6761AE92-56BB-4ADF-A61E-351F7CFB4A8D.jpeg

373 SLC i platina och med plexi
A7DE5384-AF31-4156-9093-89B9819833F6.jpeg

Tillbaka
Topp