Tror att du måste ha handlat någon klocka på Nymans eller Krons ganska nyligen för att få en inbjudanFick ingen inbjudan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att du måste ha handlat någon klocka på Nymans eller Krons ganska nyligen för att få en inbjudanFick ingen inbjudan![]()
Hur nyligen? Köpte min Explorer etta på Nymans i januari och min Panna i mars på Krons...Tror att du måste ha handlat någon klocka på Nymans eller Krons ganska nyligen för att få en inbjudan
Oj, det tycker man ju ska räcka.. Hör av dig till dem och kolla..Hur nyligen? Köpte min Explorer etta på Nymans i januari och min Panna i mars på Krons...
Jag kommer inte gå så ta min platsHur nyligen? Köpte min Explorer etta på Nymans i januari och min Panna i mars på Krons...
Bara att slå till annars gör nog jag det: https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam380-29-000.118633/Börjat fundera på en Rad.
380 vs 183 vs 190
Sandwich på 183 och 190, samt guldvisare och 8 dagar på 190.
190 känns lite som den ultimata 45mm, men tveksam om jag vill lägga vad de går på för en första Rad. Inte heller så brydd om 8 dagars.
Funderar på om sandwich är så viktigt för mig. Nån som haft både 380 och 183? Några andra skillnader? (display back på 183 skiljer ju också)
Lite bilder
380
183
190
Det är den som ställde till det lite. Var inne på 183 från början, men 380 lockar ju ändå liteBara att slå till annars gör nog jag det: https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam380-29-000.118633/
Är det någon annan här som skall på Watchout och är inbjuden på kvällen?
Vi är några Risti som tänkte gå tors kväll. Vet att några går fredag kväll också.
Börjat fundera på en Rad.
380 vs 183 vs 190
190 känns lite som den ultimata 45mm, men tveksam om jag vill lägga vad de går på för en första Rad. Inte heller så brydd om 8 dagars.
Funderar på om sandwich är så viktigt för mig. Nån som haft både 380 och 183? Några andra skillnader? (display back på 183 skiljer ju också)
Lite bilder
380
183
190
Känner att en 45:a blir ett bra dresskompliment till 372 (som inte ska nånstans).Du borde väl ha en 47mm med dina handleder och skägg?
Jag ska gå på fredag kväll.Är det någon annan här som skall på Watchout och är inbjuden på kvällen?
Har 183 och är riktigt riktigt nöjd. Tickade i allt jag ville ha i en radiomir - subsekund, stl är bra, avsaknad av logga samt att det är sandwich.Börjat fundera på en Rad.
380 vs 183 vs 190
Lite bilder
380
183
190
Börjat fundera på en Rad.
380 vs 183 vs 190
Lite bilder
380
183
190
Vid ett val rakt av hade jag gått på 183 av samma anledningar som @Dixie . Dock kan omständigheterna påverka, exempelvis om det ligger en sjysst 380 till salu för ett vettigt pris...Har 183 och är riktigt riktigt nöjd. Tickade i allt jag ville ha i en radiomir - subsekund, stl är bra, avsaknad av logga samt att det är sandwich.
Edit. Och är manuell
Skrev till krons, kanske är portadOj, det tycker man ju ska räcka.. Hör av dig till dem och kolla..
Hej Trä...öööööh, Mårt härJag kommer inte gå så ta min plats![]()
Nu ere bistertEftermiddag i norrland. Hönbegravning.
![]()
Vadan detta långvariga ägande?![]()
Då var 609an utlagd till försäljning.
Som sagt så var inköpet väldigt impulsivt. Sedan dök det upp något som jag åtrår högre..
Vadan detta långvariga ägande?
Spännande!Som sagt så var inköpet väldigt impulsivt. Sedan dök det upp något som jag åtrår högre.
Hårt liv ute på landet.Nu ere bistert