• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pam 574
IMG_20191001_200921.jpg
Inviger hösten med att bli medlem i den här tråden. Nu blir det bara att börja leta lite schyssta band och att lära mig fota lite bättre. :shifty:

Blir en av dem, frågan är bara om det är värt ytterligare 60k för 911an?
Förmodligen.:cool:
911-712.jpg
Mysig bild :)

Är det värt ytterligare 60k för:
* Guldvisare istället för stål
* Grön tavla med klassisk "111-layout"
* Sandwich
* Paneristi Edition på 500 ex (där inte ens alla 500 nått slutkunder enligt Boutique Manager i London)
* Angelo Bonatis allra sista klocka (Last One for Paneristi) med hans initialer på bakboetten

Jag säger såhär .. Om jag blev erbjuden 60k + en 590 för min 911 skulle jag nog inte köra.. och då tycker jag 590 är asbra

Mysig bild :)

Är det värt ytterligare 60k för:
* Guldvisare istället för stål
* Grön tavla med klassisk "111-layout"
* Sandwich
* Paneristi Edition på 500 ex (där inte ens alla 500 nått slutkunder enligt Boutique Manager i London)
* Angelo Bonatis allra sista klocka (Last One for Paneristi) med hans initialer på bakboetten

Jag säger såhär .. Om jag blev erbjuden 60k + en 590 för min 911 skulle jag nog inte köra.. och då tycker jag 590 är asbra
Håller med dig att 911an är favorit, men måste medge att en ny 590 för halva priset känns bra lockande.
Tänker lägga till en klocka till samlingen utan att flippa nåt.
Svårt läge, tror inte att 911an blir så lätt att få tag i om jag väntar för länge.

Håller med dig att 911an är favorit, men måste medge att en ny 590 för halva priset känns bra lockande.
Tänker lägga till en klocka till samlingen utan att flippa nåt.
Svårt läge, tror inte att 911an blir så lätt att få tag i om jag väntar för länge.
Velat ha en 911 sedan första gången jag såg den, men priset sätter käppar i hjulet.
Krons har/har haft en för 120k.

Tillbaka
Topp