En per år har jag tänkt faktiskt..
2020 : 5
2021 : 6
osv...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En per år har jag tänkt faktiskt..
osv...
Så tänkte jag ett tag ... sen kände jag att det blev lite för galetEn per år har jag tänkt faktiskt..
osv...
Välkommen.Pam 574Inviger hösten med att bli medlem i den här tråden. Nu blir det bara att börja leta lite schyssta band och att lära mig fota lite bättre.![]()
![]()
Riktigt cool. Välkommen till trådenPam 574Inviger hösten med att bli medlem i den här tråden. Nu blir det bara att börja leta lite schyssta band och att lära mig fota lite bättre.![]()
![]()
Galet är det om det sker på kort tid... 1 per år tycker jag är ett ganska sunt målSå tänkte jag ett tag ... sen kände jag att det blev lite för galetMen ... jag har en låda där det får plats 6 i alla fall.
Gryyymt! Sitter asbra , grattisPam 574Inviger hösten med att bli medlem i den här tråden. Nu blir det bara att börja leta lite schyssta band och att lära mig fota lite bättre.![]()
![]()
Välkommen.
Är inte den där lite liten?![]()
Gött! Det är inte en dålig start i alla fall, jag har haft brodern till den där.Börjar smått så får vi se om storleken ökar i takt med att intresset för panerai ökar![]()
Från förra årets pdayHahah här är någon som på riktigt tappat det.....
![]()
![]()
Käkade middag med han och hans fru på SIHH 2018 ! Riktigt skön kille, grundaren av Indoristi (Paneristi Indonesia)Hahah här är någon som på riktigt tappat det.....
![]()
![]()
Då klarnar det liteKäkade middag med han och hans fru på SIHH 2018 ! Riktigt skön kille, grundaren av Indoristi (Paneristi Indonesia)
Det var hans dotter som sydde ihop den där åt honom![]()
https://klocksnack.se/threads/watchout-event-2019.120788/Tror att du måste ha handlat någon klocka på Nymans eller Krons ganska nyligen för att få en inbjudan
Vi pratade om kvällseventet då du behöver en inbjudan
Pam 574Inviger hösten med att bli medlem i den här tråden. Nu blir det bara att börja leta lite schyssta band och att lära mig fota lite bättre.![]()
![]()
Den är superfin. Är den ”manschettvänlig”?
Tack!Den är superfin. Är den ”manschettvänlig”?
Lätt 911, hade köpt den direkt om jag kunde bära upp 44mm men tyvärrBlir en av dem, frågan är bara om det är värt ytterligare 60k för 911an?
Förmodligen.
![]()
Mysig bildBlir en av dem, frågan är bara om det är värt ytterligare 60k för 911an?
Förmodligen.
![]()
Håller med dig att 911an är favorit, men måste medge att en ny 590 för halva priset känns bra lockande.Mysig bild
Är det värt ytterligare 60k för:
* Guldvisare istället för stål
* Grön tavla med klassisk "111-layout"
* Sandwich
* Paneristi Edition på 500 ex (där inte ens alla 500 nått slutkunder enligt Boutique Manager i London)
* Angelo Bonatis allra sista klocka (Last One for Paneristi) med hans initialer på bakboetten
Jag säger såhär .. Om jag blev erbjuden 60k + en 590 för min 911 skulle jag nog inte köra.. och då tycker jag 590 är asbra
Velat ha en 911 sedan första gången jag såg den, men priset sätter käppar i hjulet.Håller med dig att 911an är favorit, men måste medge att en ny 590 för halva priset känns bra lockande.
Tänker lägga till en klocka till samlingen utan att flippa nåt.
Svårt läge, tror inte att 911an blir så lätt att få tag i om jag väntar för länge.
Yepp, var inne och provade den igår, blir nog inte så mycket bättre.Velat ha en 911 sedan första gången jag såg den, men priset sätter käppar i hjulet.
Krons har/har haft en för 120k.