Det där är min favoritemoji.Vi som träffat @Träff har insett att det inte direkt är frågan om några gråskalor i hans sätt att uttrycka sig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är min favoritemoji.Vi som träffat @Träff har insett att det inte direkt är frågan om några gråskalor i hans sätt att uttrycka sig![]()
Mm, dags att släppa sargenHow dare you?
![]()
![]()
![]()
![]()
... säger killen med 3 Luminors och 1 Submersible![]()
Pris är sekundärt, kan alltid sälja en/två njurar
Men luminor är ett krav då jag tycker att radiomirs är, hur ska jag uttrycka mig.... Just det, de är ful som stryk (personlig åsikt)![]()
Dina handlingar säger ju att du håller med mig, erkänn nu...... säger killen med 3 Luminors och 1 Submersible![]()
Förstår verkligen inte va du menar...Vi som träffat @Träff har insett att det inte direkt är frågan om några gråskalor i hans sätt att uttrycka sig![]()
Du förstår mig Mårt!!
Det är inte samma case faktiskt.Gillar Radiomirs men tycker det ska vara med wirelugs då de annars är så lika (samma?) 1950 caset men saknar det som är så mycket Panerai - kronskyddet.
Inte sagt att det är dåligt, är aningen mer ödmjuk än Träffen, men hade jag fått välja hade jag köpt med wirelugs om jag köpt Radiomir.
För ett otränat öga ser de relativt lika ut om man tex kollar på inlägget ovan, förutom kronskyddet då.Det är inte samma case faktiskt.
För ett otränat öga ser de relativt lika ut om man tex kollar på inlägget ovan, förutom kronskyddet då.
Iaf för mig.
Men... som alltid med Panerai... vilken klocka vill jag ha nu? 995![]()
Kan man typ betala dig nu för sweden-edition så tjejen inte får för sig att jag måste lägga alla pengar på helt oviktiga saker som en lägenhet...![]()
WTF!!!! NÄR KÖPTE DU??![]()
Till alla er som är i Amsterdam, trevlig kväll! Själv så har jag det trevligt på Öl och Whisky mässan!![]()
+1WTF!!!! NÄR KÖPTE DU??
WTF!!!! NÄR KÖPTE DU??
+2!!!???
+2!!!???
Ingen kommentar.....Vadå ute på vischan så kostar väl en lägenhet mindre än klockan?
Nyligen.WTF!!!! NÄR KÖPTE DU??
Alltså 422an har du ju till och med plåtat. 190an kom häromdagen.![]()
Till alla er som är i Amsterdam, trevlig kväll! Själv så har jag det trevligt på Öl och Whisky mässan!![]()
Nyligen.
Tack!Nu var det 190n som gjorde oss exhalterad
Stort stort grattis!
Pris är sekundärt, kan alltid sälja en/två njurar
Men luminor är ett krav då jag tycker att radiomirs är, hur ska jag uttrycka mig.... Just det, de är ful som stryk (personlig åsikt)![]()
Menade såklart 190! Stort grattis min vänAlltså 422an har du ju till och med plåtat. 190an kom häromdagen.
Den där 190 är otroligt bra, grattis!![]()
Är den först?Menade såklart 190! Stort grattis min vänSuperkul att få hem en till Sverige. Luktar GTG efter PAMsterdam
![]()
Grattulerar, en fin duo! Jag blir sugen på wirelugs...Nej, men om jag skulle dyka in med mitt nytillskott nu när vissa gjort sin uppfattning om Radiomirs känd
![]()
Det fick bli en 380:a
Kan vara trevligt med en nättare klocka emellanåt..
Känns som en ok duo
![]()