Håll ut en månad tillMen va fan! Har varken 510, 560 eller 590 sandwich? Nya alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll ut en månad tillMen va fan! Har varken 510, 560 eller 590 sandwich? Nya alltså.
Har man sagt A får man säga P......Håll ut en månad tillsläpps en fin klocka i november som jag tror du kommer gilla
Har man sagt A får man säga P......![]()
Eftersom de allra flesta Paneraiägare i den här tråden är av manligt kön och anser att under 40mm (för min del under 43mm) på vilken klocka som helst är för kvinnor, asiater och barn, och att kronskyddet på en Due är oproportionerligt mot boetten, speciellt jämfört med andra Luminormodeller, så... nej. Det finns en eller två Due 42mm.Svära i kyrkan? Kanske. Mycket åsikter om Due 38. Har någon testat en under en länge tid eller ägt en? Finns fåtal bilder i tråden.
Och nu kommer jag kanske bli lynchad i tråden men har inte förstått 8 giorni-cirkeln alls.![]()
Den här åsyftas. Bisarrt bra.
@zippanEftersom de allra flesta Paneraiägare i den här tråden är av manligt kön och anser att under 40mm (för min del under 43mm) på vilken klocka som helst är för kvinnor, asiater och barn, och att kronskyddet på en Due är oproportionerligt mot boetten, speciellt jämfört med andra Luminormodeller, så... nej. Det finns en eller två Due 42mm.
Jahapp.. Jakten på rätt modell fortsätter.Tyvärr inte och 590 har aldrig haft sandwich och tillverkas inte längre.
Tanken är nog från början att balansera mot subsek.Och nu kommer jag kanske bli lynchad i tråden men har inte förstått 8 giorni-cirkeln alls.![]()
510/560 hade sandwich till och med serie Q.Men va fan! Har varken 510, 560 eller 590 sandwich? Nya alltså.
Vilket år slutade serie Q att tillverkas?510/560 hade sandwich till och med serie Q.
2014 är QVilket år slutade serie Q att tillverkas?
Tackar!2014 är Q
Ja jag är med så långt, och på denna funkar det. Men på de nyare klockorna tycker jag alla bokstäverna drar uppmärksamheten dit och gör klockan "överviktig" på högra sidan eller hur man ska säga. Så jag fattar grejen, den har historia mm men tycker jag det är snyggt? NäTanken är nog från början att balansera mot subsek.
![]()
Du får välja helt själv. Jag älskar det.Ja jag är med så långt, och på denna funkar det. Men på de nyare klockorna tycker jag alla bokstäverna drar uppmärksamheten dit och gör klockan "överviktig" på högra sidan eller hur man ska säga. Så jag fattar grejen, den har historia mm men tycker jag det är snyggt? Nä![]()
Personligen tycker jag det är skitsnyggt! Enda anledningen att jag inte har en 590 är att den inte har sandwich. Och att den bara är 44mm. Och att jag inte tycker P5000 är sexigt, det är säkert ett bra verk, har själv haft det men det finns inte så mycket att titta på.Ja jag är med så långt, och på denna funkar det. Men på de nyare klockorna tycker jag alla bokstäverna drar uppmärksamheten dit och gör klockan "överviktig" på högra sidan eller hur man ska säga. Så jag fattar grejen, den har historia mm men tycker jag det är snyggt? Nä![]()
Skitsnygg!![]()
Den här åsyftas. Bisarrt bra.
![]()
![]()
PAM111 - Vi har blivit goda kompisar, använt den non stop sedan den kom hem.
Bah! Man VILL ju dra upp klockan varje morgon!Ser ut att vara i grymt skick!
Förutom att ett 8-dagars verk möjligen är skojigare så är det där ju ett av de vettigaste köpen, enligt mig.
Håll ut en månad tillsläpps en fin klocka i november som jag tror du kommer gilla
Bah! Man VILL ju dra upp klockan varje morgon!- Dessutom håller dessa verken tiden bättre.
Kolla Toshi-straps. Riktigt bra remmar till ok pris.Tjena! Skulle vilja hitta ett strap som detta!
Ljust med vita sömmar, vart rekommenderar ni att jag kikar?![]()
Jo, den är grym - det är troligen för jag landar om det någonsin blir Panna-köp.
Mycket bra!
Kollar in den asap!Kolla Toshi-straps. Riktigt bra remmar till ok pris.
![]()
Efter PDay känns diskussionen som ofta pågår i den här tråden lite löjlig. Mängden Pre-A och Pre-V (utan sandwich) var avsevärd.
"Ska" är lite att ta i.. skulle inte vilja ha min 911 med painted.. speciellt inte med guldvisareBettarini ska vara painted, här har ni facit.
"Ska" är lite att ta i.. skulle inte vilja ha min 911 med painted.. speciellt inte med guldvisare