"Ska" är lite att ta i.. skulle inte vilja ha min 911 med painted.. speciellt inte med guldvisare
Men då tycker du fel![]()
Skämt åsido - jag personligen föredrar icke sandwich på bettarini. På samma sätt med manuellt över automatiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Ska" är lite att ta i.. skulle inte vilja ha min 911 med painted.. speciellt inte med guldvisare
Men då tycker du fel![]()
Smaken är som baken.Skämt åsido - jag personligen föredrar icke sandwich på bettarini. På samma sätt med manuellt över automatiskt.
BifallSkämt åsido - jag personligen föredrar icke sandwich på bettarini. På samma sätt med manuellt över automatiskt.
Ska köpa ett band från Oleg och han undrar om jag ska ha "Sewn, screwn, or vintage type" på låset, vilket brukar ni som köper från honom rätt ofta (host host @metamorfos ) köra på?![]()
Om man vill jaga fatt på en 992 då man inte kommer kunna sova tills man gjort det - hur går man bäst tillväga?![]()
Bandet i frågaScrewn är de vanliga paneraispännena med skruv, sewn är samma som föregående utan skruvmöjlighet läs insydda, vintage är gpf spännen som är insydda och helt raka.
Jag röstar för screwn
Bandet i fråga
![]()
Jag lutar åt vintage... Men du säger att screwn är bäst alltså?
Okej, tack för hjälpenscrewn är lite skönare då det är böjda som vanliga spännen. Gpf är som sagt helt raka och kan därmed skava lite
Okej, tack för hjälpen![]()
Jag håller med... Här på Oleg Vintage Sand.Screwn är de vanliga paneraispännena med skruv, sewn är samma som föregående utan skruvmöjlighet läs insydda, vintage är gpf spännen som är insydda och helt raka.
Jag röstar för screwn
Okej, tack för hjälpen![]()
Joo, jag har haft två gpf och de har aldrig skavt... Jaja blir nog bra ovasetSmaksak också. Båda kommer bli awesome
Om vi snackar den som vi hade uppe här på bild tidigare... blir den en BE eller en vanlig?Den har läckts men inte släpps. Tänk tankar som 510 och 560 i ny tappning
Och till @Ncs skulle det vara. Hälsningar en trött morfis från Amsterdam
Det blir Boutique både på 992 och 914/915.Om vi snackar den som vi hade uppe här på bild tidigare... blir den en BE eller en vanlig?
Hur man bygger en 968![]()
Så inåt h...vete!Fantastiskt klipp! Riktigt sugen på en 968.![]()
Om vi snackar den som vi hade uppe här på bild tidigare... blir den en BE eller en vanlig?
Bästa canvas-straps?
Boutique edition tyvärr
Tack! Skulle vilja ha ett 24/22 men det verkar klurigare.AWstraps
Bospherus (om de fortfarande är i branshen...klart)
Anatoliastraps
Annars fungerar nog listan med vanliga bandmakare
Oleg Stephenko
Mays Berlin
Har 992 superkupat glas? Skulle vara pricken över i:et.