915 som jag kikat på. Har du några prisuppgifter?992 hamnar preliminärt på 8300 Euro och blir som nämnts bara tillgänglig i boutique..
Vill du ha en kan det säkert ordnas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
915 som jag kikat på. Har du några prisuppgifter?992 hamnar preliminärt på 8300 Euro och blir som nämnts bara tillgänglig i boutique..
Vill du ha en kan det säkert ordnas..
915 vet vi ännu mindre om, tyvärr.915 som jag kikat på. Har du några prisuppgifter?
915 torde ligga prismässigt i samma region som 510. Senaste som hörts är att det är en regular edition och att den ska dyka upp nästa månad..915 som jag kikat på. Har du några prisuppgifter?
Om inte 682 så är det en 722:a du skall ha.Tack! Jodå jag har allt sett vad du skrivit om 682. Jag har också varit inne på en sådan eller en 683 men eftersom jag mestadels rockar dykare till vardags så kände jag att en mer klassisk panna vore roligare att börja med. 682 kan man ju komplettera med sen om det skulle vara så att man faller pladask.
@metamorfos skrev att det var en BE. Han kanske skrev det inifrån en coffeeshop på en av era efterfester?915 torde ligga prismässigt i samma region som 510. Senaste som hörts är att det är en regular edition och att den ska dyka upp nästa månad..
Hörde också regular edition när jag pratade med representanter på eventet. 914/915 kommer dessutom ha en helt ny färg på lysmassan.@metamorfos skrev att det var en BE. Han kanske skrev det inifrån en coffeeshop på en av era efterfester?![]()
Tack!Om inte 682 så är det en 722:a du skall ha.
Har haft SUB024 och gillade den riktigt mycket, men efter jag sett 722:a här så var jag tvungen och testa och den sålde sig själv.
42 mm med länk och möjlighet till andra band gör den perfekt ( för mig i allafall ) sen så tycker jag 590:an är underbar.
Du har ett angenämt problem framför dig, gå in till Krons och testa dig fram snacka med @Ernesto han är grym att ha och göra med.
Lycka till.
722:a på länk.
![]()
På gummi.
![]()
Jasååå... spännande. Det lät så definitivt boutique det jag hörde915 torde ligga prismässigt i samma region som 510. Senaste som hörts är att det är en regular edition och att den ska dyka upp nästa månad..
Pratar vi samma klocka? 1392 billigaste i EU kostar 62. 722 kostar 72. 50 låter billigt. Kanske är dyrt för dig, men det är inte rimlig anledning till att prutaTack!
Jo jag har allt haft span på 722 också, men tyckt att den blir lite dyr. Jag har också fått erbjudande om att köpa en, men då utan länk som antagligen blivit såld separat av tidigare ägare. Jag är dock något av en fullset-torsk och även om en 722 utan länk rent faktiskt är samma sak som en 1392 så vill jag att klockan på armen ska motsvara referensen som står på certet, så jag hoppade över den klockan. Dessutom tyckte jag det var lite saftigt med 50k för den.
Men som sagt - om det dyker upp en 722 till skapligt pris så är det också intressant!
@metamorfos skrev att det var en BE. Han kanske skrev det inifrån en coffeeshop på en av era efterfester?![]()
Hörde också regular edition när jag pratade med representanter på eventet. 914/915 kommer dessutom ha en helt ny färg på lysmassan.
Måndagen efter pday känns motig, saknar att prata klockor och ska istället ha mötesmatta.
Får le åt minnena och min idag hesa röst som börjar återhämta sig från Amsterdams nattliv och höga musik. Fan vad man fick skrika.
Allt är roligare med bilder, idag 995an med ett hajskinsband
![]()
![]()
Otroligt segt även här.. Tomt efter P-day..Japps. Klar PDAY-ABSTINENS, speciellt saknar jag en andra klocka på högern. Men men den här får duga.
![]()
416 på Mays Dark Grey 74
Jag har mest kollat priser på gamla annonser på KS, det var utifrån detta jag gjorde jämförelsen. Det kanske inte är rättvist dock med tanke på den sjukt svaga kronan. Jag är inte ute efter att pruta en massa - hoppas inte att det är så mitt inlägg uppfattas. Jag betalar gärna vad det kostar så länge jag inte blir blåst.Pratar vi samma klocka? 1392 billigaste i EU kostar 62. 722 kostar 72. 50 låter billigt. Kanske är dyrt för dig, men det är inte rimlig anledning till att pruta![]()
Toppen! Då förstår vi varandraJag har mest kollat priser på gamla annonser på KS, det var utifrån detta jag gjorde jämförelsen. Det kanske inte är rättvist dock med tanke på den sjukt svaga kronan. Jag är inte ute efter att pruta en massa - hoppas inte att det är så mitt inlägg uppfattas. Jag betalar gärna vad det kostar så länge jag inte blir blåst.![]()
Bästa caset jag haft på min handled, någonsinIngen limiterad BE eller P-dayinlägg men en 233 i höstsolen får duga
![]()
50k? låter som ett bra pris för en 722:a tycker jag men har kanske helt fel.Tack!
Jo jag har allt haft span på 722 också, men tyckt att den blir lite dyr. Jag har också fått erbjudande om att köpa en, men då utan länk som antagligen blivit såld separat av tidigare ägare. Jag är dock något av en fullset-torsk och även om en 722 utan länk rent faktiskt är samma sak som en 1392 så vill jag att klockan på armen ska motsvara referensen som står på certet, så jag hoppade över den klockan. Dessutom tyckte jag det var lite saftigt med 50k för den.
Men som sagt - om det dyker upp en 722 till skapligt pris så är det också intressant!
Jag påpekade det i Amsterdam men vill för transparensens skull också få det i text: vi har lite olika åsikter om flärpen, jag gör mitt bästa för att dölja och du kör hellre på med några mm extra...Måndagen efter pday känns motig, saknar att prata klockor och ska istället ha mötesmatta.
Får le åt minnena och min idag hesa röst som börjar återhämta sig från Amsterdams nattliv och höga musik. Fan vad man fick skrika.
Allt är roligare med bilder, idag 995an med ett hajskinsband
![]()
![]()
En 722 där länken saknas?50k? låter som ett bra pris för en 722:a tycker jag men har kanske helt fel.
Jag påpekade det i Amsterdam men vill för transparensens skull också få det i text: vi har lite olika åsikter om flärpen, jag gör mitt bästa för att dölja och du kör hellre på med några mm extra...
Bandet blev dock jäkligt coolt när det kom på klockan!
Tyvärr så ligger den lite över min banks tillåtna swishgränsÄr det ngn som är sugen på den här så kan ni Swisha så tar jag med den hem och levererar, priset x 1,42 så har ni svenska pengar. Man får säkert ngn liten giveaway oxo![]()
![]()
![]()
Aha då är jag med, då är det inte en 722:aEn 722 där länken saknas?
Haha! Cool ju!Någon som vill ha en klibba?
Edit: Såg att minutvisaren låg under timvisaren.
![]()