Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men vad f*n... Provade 995an på senaste PDay och kom väl fram till att det är just den som är mest trolig som min första Panna. Och så dyker du upp och funderar på att sälja när min ekonomi inte tillåter. Min vanlig tur som vanligt, men du har en magisk klocka!![]()
![]()
Jag har smugit runt lite i tråden ett tag och min tanke var att göra entré med denna pjäs... Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig och därför är jag nyfiken på om någon här är sugen på en 995:a? (skicka gärna ett PM om så är fallet)
PS. Bilderna är lånade och jag tackar ödmjukt för att jag får använda dem!
![]()
![]()
Jag har smugit runt lite i tråden ett tag och min tanke var att göra entré med denna pjäs... Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig och därför är jag nyfiken på om någon här är sugen på en 995:a? (skicka gärna ett PM om så är fallet)
Remember: You have one yearMen vad f*n... Provade 995an på senaste PDay och kom väl fram till att det är just den som är mest trolig som min första Panna. Och så dyker du upp och funderar på att sälja när min ekonomi inte tillåter. Min vanlig tur som vanligt, men du har en magisk klocka!![]()
Men vad f*n... Provade 995an på senaste PDay och kom väl fram till att det är just den som är mest trolig som min första Panna. Och så dyker du upp och funderar på att sälja när min ekonomi inte tillåter. Min vanlig tur som vanligt, men du har en magisk klocka!![]()
Challenge accepted! (Pray for me!)Remember: You have one year
Jag gissar att han inte kommer att vara lika trevlig och tillmötesgående nästa gång?Annars skickar jag Oleg på dig
Tråkreko.![]()
![]()
Heja hejaNja, ett år fixar jag det nog på!
Snygg panna.![]()
![]()
Köp!Snygg panna.
Snygg panna.
Exakt. Korkat att inte göra dem 42Varför då den är ju inte 42
![]()
![]()
Var det inte ett danskt par på p-day som såg ut att vilja adoptera dig @metamorfos för att komma åt din 995:a?
![]()
Fjäskbild. Så jäkla bra band. Jag "behöver" fler.
Var de på riktigt sugna på att köpa 995? Vi vet ju vilka de är, så vi kan ju peka @Reko i den riktningen om det skulle vara så..Jag har redan meddelat paret, men helt rätt har du. Blev fan av med klockan ett par gånger
Sugen, ja. Fattig, ja...![]()
![]()
Var de på riktigt sugna på att köpa 995? Vi vet ju vilka de är, så vi kan ju peka @Reko i den riktningen om det skulle vara så..
Det förstår jag är bra denAhhh... Vad jag saknar 289an ibland. Skulle nästan inte sålt den![]()
Det förstår jag är bra den
![]()
![]()
![]()
Sugen, ja. Fattig, ja...
Vä?Fan ta dig för jag beställde ett igår
Hah. Du fick ju halva i PDay-rabatt ju.Och allt är ditt fel. Förväntar mig att du pröjsar halva
Hah. Du fick ju halva i PDay-rabatt ju.