Den förtjänar minst 10Ser åtminstone 5 bilder på en klocka som inte var i montern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den förtjänar minst 10Ser åtminstone 5 bilder på en klocka som inte var i montern!
Much obliged, sir!Var kallt och kasst ljus vid montern. Gjorde mitt bästa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Watchout ikväll, vilka Paneristi ser man där? @mårt har du frisknat till så du kommer?
En bild också för dä ä fint
![]()
Fin bild.Watchout ikväll, vilka Paneristi ser man där? @mårt har du frisknat till så du kommer?
![]()
Du sitter på toa, menar du?Här står jag mot en vit tegelvägg och väntar på min nya panna.
![]()
Nu är den här, 372:an.
Svårt att få till någon magisk bild under rådande förutsättningar och då jag vid detta laget är en ärrad klockflippare vill jag inte strössla med superlativen för tidigt.
MEN... Detta är en speciell klocka, det är inget snack om saken. På ett bra sätt menar jag då. Jag får återkomma till detta.
Ha en bra dag!
![]()
Mmmm...Nu är den här, 372:an.
Svårt att få till någon magisk bild under rådande förutsättningar och då jag vid detta laget är en ärrad klockflippare vill jag inte strössla med superlativen för tidigt.
MEN... Detta är en speciell klocka, det är inget snack om saken. På ett bra sätt menar jag då. Jag får återkomma till detta.
Ha en bra dag!
![]()
Bronzo!!Jag är f.ö helt förstörd. Åkte hit från glennbyn för att kolla lite klockor. Sprang på bl.a @azcii och @Palenkovich och är så sugen på en bronzo samtidigt som att det fanns massa fina submergibles i montern som greven vill ha. Imorgon åker jag hem, skall man glida förbi och hämta upp en bronzo eller tygla sitt begär?
![]()
![]()
Watchout ikväll, vilka Paneristi ser man där? @mårt har du frisknat till så du kommer?
![]()
Aka vi TRÄFFas ikvällJag kommer
Inte just då, men nu såDu sitter på toa, menar du?
1024.Inte för att vara den som är den, men varför finns det ingen 44mm sub längre?
Jo men även 1024 verkar har försvunnit. Aja, får väl sitta lugnt i båten och vänta på bättre tider...1024.
Men..
För att JMP sa förra året att de bara skulle göra 42 och 47, fast nu har han sagt att det kommer 44 nästa år.
Ser man på.Jo men även 1024 verkar har försvunnit. Aja, får väl sitta lugnt i båten och vänta på bättre tider...
Det är farligt att be om råd i den här tråden. Jag säger också: kör! (om du har pengarna i budget). Jag skulle inte tveka, om jag hade pengarna alltsåJag är f.ö helt förstörd. Åkte hit från glennbyn för att kolla lite klockor. Sprang på bl.a @azcii och @Palenkovich och är så sugen på en bronzo samtidigt som att det fanns massa fina submergibles i montern som greven vill ha. Imorgon åker jag hem, skall man glida förbi och hämta upp en bronzo eller tygla sitt begär?
![]()
![]()
024Inte för att vara den som är den, men varför finns det ingen 44mm sub längre?
Fan vad kul, grattis!Nu är den här, 372:an.
Ha en bra dag!
![]()
Aka vi TRÄFFas ikväll
Tror vi måste ta och mötas upp nu snart. Skulle vara kul att testa den
Bestämde mig faktiskt nu på morgonen och mailade säljaren men någon annan köpte den igår kväll, andra pannan denna veckan som säljs framför näsan på mig.Det är farligt att be om råd i den här tråden. Jag säger också: kör! (om du har pengarna i budget). Jag skulle inte tveka, om jag hade pengarna alltså![]()
Tack! Det är en speciell känsla. Känns lite som när jag började med detta, känns nytt och spännande. Hoppas den känslan får vara kvar ett tag.Fan vad kul, grattis!![]()
Tack, det kan mycket väl bli så!Superkul att träffa erNu hänger ni med på nästa GTG
![]()