Låt mig påminna dig om godbitarna som är till salu just nu...Jag såg det. Man har ju missat en del godbitar genom åren - det är bara till att konstatera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt mig påminna dig om godbitarna som är till salu just nu...Jag såg det. Man har ju missat en del godbitar genom åren - det är bara till att konstatera.
Vilka godbitar menar du av de som är till salu just nu på KS (för det var så du tänkte eller?)Låt mig påminna dig om godbitarna som är till salu just nu...![]()
Jag bär 111 och 372 på samma handledsomkrets och vill tro att jag kommer undan med det![]()
024 är en luminor men förstår vad du menarVilka godbitar menar du av de som är till salu just nu på KS (för det var så du tänkte eller?):
Kom igen nu - gimme some lovin!
- 995 är för dyr för mig som första Panna.
- 392 för tjock.
- 933 är en Radiomir och jag vill ha Luminor, plus att den precis som 995 ligger lite högt i pris.
- 609 se 3 förutom pris.
- Bordsur kan man inte ha på armen.
- 024 är ingen Luminor.
- 356 Njae.
- 389 se 6.
- 375 är inget för mig
- 932 se 6
Sorry - jag borde naturligtvis ha skrivit "024 är en Submersible". Jag skyller på nybörjarklantighet!024 är en luminor men förstår vad du menar![]()
Haha! Jag ska bara slå lite i FASS kring lämplig medicinering! Återkommer!![]()
Bra. Du har tänkt efter.Vilka godbitar menar du av de som är till salu just nu på KS (för det var så du tänkte eller?):
- 392 för tjock.
- 933 är en Radiomir och jag vill ha Luminor, plus att den precis som 995 ligger lite högt i pris.
- 609 se 3 förutom pris.
- 024 är ingen Luminor.
- 356 Njae.
- 389 se 6.
- 375 är inget för mig
- 932 se 6
Borde du inte börja i DSM-5 ?![]()
Jag trodde först att jag aldrig skulle kunna bära en 44mm panna, kändes på tok för stort i huvudet. Köpte en och älskar det. Testade mig på en 372a och älskar den. Visst är den stor men det känns ändå helt rätt och då har jag inga grova handleder. Känner man sig trygg med 44 så tycker jag även att 47 fungerar. I värsta fall får du sälja och 372an är nog inget problem att bli kvittFunderar på att sälja av 111an och testa 372, upplevs den mycket större? Lite osäker som alla andra som ska testa panna att den ser fånigt stor ut
Ser onekligen riktigt bra ut, får lägga ut en bytes och hoppas på det bästa!
Din första panna kan vara min första panna med en 560! körVilka godbitar menar du av de som är till salu just nu på KS (för det var så du tänkte eller?):
- 392 för tjock.
- 609 se 3 förutom pris.
- 024 är ingen Luminor.
- 356 Njae.
- 389 se 6.
- 375 är inget för mig
- 932 se 6
Vilka godbitar menar du av de som är till salu just nu på KS (för det var så du tänkte eller?):
- 392 för tjock.
- 609 se 3 förutom pris.
- 024 är ingen Luminor.
- 356 Njae.
- 389 se 6.
- 375 är inget för mig
- 932 se 6
Funderar på att kränga 112:an till förmån för 024 eller annan skoj Panna.Vilka godbitar menar du av de som är till salu just nu på KS (för det var så du tänkte eller?):
- 392 för tjock.
- 609 se 3 förutom pris.
- 024 är ingen Luminor.
- 356 Njae.
- 389 se 6.
- 375 är inget för mig
- 932 se 6
Fast den hade nog inte hamnat på min ”inte vill ha lista” utan snarare på listan ”en lämplig kandidat”!Har en 510 med sandwich tavla du snart kan lägga till listan
![]()
Tog tyvärr inga bilder men det var kul att stöta ihop med några av er, jag var den fula i hörnetVar är fotona från Panerais monter på Watchout?
Riktigt bra foton skulle jag säga @azciiVar kallt och kasst ljus vid montern. Gjorde mitt bästa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser åtminstone 5 bilder på en klocka som inte var i montern!Var kallt och kasst ljus vid montern. Gjorde mitt bästa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto-kungen! Kul att träffa dig ikväll!Var kallt och kasst ljus vid montern. Gjorde mitt bästa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är f.ö helt förstörd. Åkte hit från glennbyn för att kolla lite klockor. Sprang på bl.a @azcii och @Palenkovich och är så sugen på en bronzo samtidigt som att det fanns massa fina submergibles i montern som greven vill ha. Imorgon åker jag hem, skall man glida förbi och hämta upp en bronzo eller tygla sitt begär?
![]()
![]()
Superkul att träffa erFoto-kungen! Kul att träffa dig ikväll!