Krya på dig!Jag siktar på fredag om jag lyckas bli frisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya på dig!Jag siktar på fredag om jag lyckas bli frisk.
Så vilka här i tråden kan jag räkna med att få träffa på Whatchout i morgonkväll?
@Reko ska gå imorrn kväll också.
Ja det stämmer!@Reko ska gå imorrn kväll också.
Så vilka här i tråden kan jag räkna med att få träffa på Whatchout i morgonkväll?
@Reko ska gå imorrn kväll också.
Får man hänga med på skype?
Jag har varit en sådan på en konferens. Inte så roligt.
Haha fyfan vad hemskt, visste inte att det var något som faktiskt användesJag har varit en sådan på en konferens. Inte så roligt.
Vad tycker gänget om denna, inte tillräckligt duktig för att kunna bedöma casets skick. Kändes ok i pris va?
https://www.blocket.se/vi/87790582.htm
Pam1024 begärde de 60K för och den var en 2019 lätt begagnad, kändes som lätt värt att lägga till 16K för den mot en 2005.Vad tycker gänget om denna, inte tillräckligt duktig för att kunna bedöma casets skick. Kändes ok i pris va?
https://www.blocket.se/vi/87790582.htm
Har researchat i en sjuklig mängd timmar nu, än så länge har det kokat ner till PAM512 eller PAM574. Verkar som de båda har 48mm lug-to-lug, oklart om jag kan bära upp större med mina 16,5cm handleder.
En av mina favoriter bland "nya" pannor.Gick precis in på Urverket och såg att de hade en 590 till salu. Den flög ju upp på listan över intressanta Pannor kan jag meddela... Den verkar ju sjukt läcker.
Gick precis in på Urverket och såg att de hade en 590 till salu. Den flög ju upp på listan över intressanta Pannor kan jag meddela... Den verkar ju sjukt läcker.
... billigare, dessutom.för några månader sen låg 3-4st ute samtidigt här på ks![]()
Jag hade en oerhört konstig dröm inatt.
Som någon typ av svar på en ny range från Panerai, med varianter på 790 och 791 nedan, som släpptes(!) på SIHH 2020 ...
![]()
... så släppte Rolex i stor irritation den här pjäsen på Basel 2020:
![]()
... vilket gav förvirrade Rolexkunder, upprörda Paneraikunder och asförbannad marknadsavdelning hos Panerai/Richemont (men möjligen lätt bakbundna).
Den enda glada parten i sammanhanget var en känd klockhistoriker som snabbt plockade fram popcornen...
Jag mår nog inte så bra. Ska vila lite till.
Jag hade en oerhört konstig dröm inatt.
Som någon typ av svar på en ny range från Panerai, med varianter på 790 och 791 nedan, som släpptes(!) på SIHH 2020 ...
![]()
... så släppte Rolex i stor irritation den här pjäsen på Basel 2020:
![]()
... vilket gav förvirrade Rolexkunder, upprörda Paneraikunder och asförbannad marknadsavdelning hos Panerai/Richemont (men möjligen lätt bakbundna).
Den enda glada parten i sammanhanget var en känd klockhistoriker som snabbt plockade fram popcornen...
Jag mår nog inte så bra. Ska vila lite till.
Whut?Jag tror att du behöver träffa @Rey omgående.
Ah.han är läkare
Jag såg det. Man har ju missat en del godbitar genom åren - det är bara till att konstatera.för några månader sen låg 3-4st ute samtidigt här på ks![]()