Kul att det ligger en 663:a ute på Kaplans. Lite synd att de inte fick till färgen helt![]()
![]()
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3654/vara/1586084
Jag tycker färgen är dream
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att det ligger en 663:a ute på Kaplans. Lite synd att de inte fick till färgen helt![]()
![]()
Färgen är fantastisk tycker jag. Synd att de skippade sandwich däremotKul att det ligger en 663:a ute på Kaplans. Lite synd att de inte fick till färgen helt![]()
![]()
Färgen är fantastisk tycker jag. Synd att de skippade sandwich däremot![]()
Jag TRÄFFade Träff tidigare i eftermiddags, såg taggad ut. Själv blev det en snabb sväng till Watchout idag på lunchen. Frugan testade lite Dues jag försökte få ur Carinne hur många 992Aka vi TRÄFFas ikväll
Du kan fortfarande inte stava till hennes namn.Jag TRÄFFade Träff tidigare i eftermiddags, såg taggad ut. Själv blev det en snabb sväng till Watchout idag på lunchen. Frugan testade lite Dues jag försökte få ur Carinne hur många 992r (och 995
r) som kommer att tillverkas. Inga klara besked dock.
![]()
Färgen är fantastisk tycker jag. Synd att de skippade sandwich däremot![]()
Ja, färgen är jättebra, men vad @Floduttern säkert menade var att just det fotot inte visar färgen i all sin glans.
Jag TRÄFFade Träff tidigare i eftermiddags, såg taggad ut. Själv blev det en snabb sväng till Watchout idag på lunchen. Frugan testade lite Dues jag försökte få ur Carinne hur många 992r (och 995
r) som kommer att tillverkas. Inga klara besked dock.
![]()
Matts fru eller Carine?Jag tänkte supa ner henne ikväll och få ett riktigt svar
Matts fru eller Carine?![]()
Riktigt skönt val, grattis!
Var du på Watch Out igår kväll? Mitt Paner-eye skådade en sån där Daylight..
Du kan fortfarande inte stava till hennes namn.
Skulle frugan ha en Due då?
Matts fru eller Carine?![]()
Riktigt skönt val, grattis!
Vilken modell är det?Trevlig helg på er
![]()
112, G serieVilken modell är det?
BETYDER G SAUSAGE D IAL? vilken ÅRSMODELL112, G serie
HahahaNjae vet inte riktigt, hon gillar Panerai mer och mer. Hon blev dödspolare med Caorinje direkt och det är ju både bra och dåligt
Med tanke på alkoholkonsumtionen på p-day så skulle min fru få bära hem @metamorfos innan 21.00![]()
2004 - painted (inte sandwich) dialBETYDER G SAUSAGE D IAL? vilken ÅRSMODELL
Njae vet inte riktigt, hon gillar Panerai mer och mer. Hon blev dödspolare med Caorinje direkt och det är ju både bra och dåligt
Med tanke på alkoholkonsumtionen på p-day så skulle min fru få bära hem @metamorfos innan 21.00![]()
Stor sannolikhet att @Matts har rättRiktigt skönt val, grattis!
Nice, grattis! Första pannan mao?Tog några år men erkänner härmed att jag är biten. Pam425
![]()
Smög väl runt med en 112:a ett tag först?Nice, grattis! Första pannan mao?
Nice, grattis! Första pannan mao?
Tack! Stämmer. 112 vart 425. Vill komplettera med en T tavlad av ngt slag.Smög väl runt med en 112:a ett tag först?
Tror till och med det var min gamla 112:a, stannade den på KS?Tack! Stämmer. 112 vart 425. Vill komplettera med en T tavlad av ngt slag.
Japp. finns hos en relativt passiv medlem, kollega och paneristi.Tror till och med det var min gamla 112:a, stannade den på KS?