• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor

Hirtius

Cartier
2-Faktor
Dum fråga kanske. Jag har letat men inte hittat. Finns det några 42mm Luminor-modeller med enbart tim- och minutvisare?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Panerai 682
580A3DFA-3BB5-4F28-8D89-F48CF9D869F0.jpeg
 

oddface

Panerai
2-Faktor
För er som inte har något bättre för er denna lördagkväll (det vill säga ingenting för er) kommer här några timmars tidsfördriv.
På nedan bilder gömmer det sig en panna. Ge inte upp, jag lovar att den är där.
IMG_20191019_192448.jpg

IMG_20191019_183517.jpg
 
Senast ändrad:

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Ska kolla, tack!
Jag kan ju bara spekulera men anses de viktiga om klockan ska säljas senare? COSC-papper låter ju rätt så bra att ha.
Mvh
Den har det viktigaste i form av cert och box. Det rör sig om en instegsmodell som ligger på den prisnivå den kommer att ligga på under lång tid framöver.. Det är dessutom en väldigt populär och lättsåld modell. I mitt tycke har du inget att oroa dig för. Jäkligt trevligt att den dessutom är relativt nyservad..

Måste finnas någon rim och reson i fullset-hetsen kring Panerai. Dock självklart bra att du frågar när du är osäker.
 
Topp