the quiet man
Guld
Hade ett blått denim band. Några bilder verkar jag inte ha kvar dock ej heller klockan eller bandet tyvärr.@the quiet man visst hade du ett blått canvas Aw gjort till dig? Kan du inte bjuda på några bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade ett blått denim band. Några bilder verkar jag inte ha kvar dock ej heller klockan eller bandet tyvärr.@the quiet man visst hade du ett blått canvas Aw gjort till dig? Kan du inte bjuda på några bilder?
Ok,tack iafHade ett blått denim band. Några bilder verkar jag inte ha kvar dock ej heller klockan eller bandet tyvärr.
Nä, låter inte bekant......Det var inte det bandet som du och @mårt beställde tillsammans?
Bara jag som är virrig då. Har ett vagt minne av att han och någon till beställde två denimband men det hade inte varit första gången jag snurrat till detNä, låter inte bekant......
Det var jag och @Kim från Combatstraps.Bara jag som är virrig då. Har ett vagt minne av att han och någon till beställde två denimband men det hade inte varit första gången jag snurrat till det![]()
Underbar patina, riktigt snyggt!![]()
![]()
Var ett tag sedan jag använde de banden. Dock bra kvalitét.
![]()
![]()
Riktigt snyggt!![]()
![]()
Var ett tag sedan jag använde de banden. Dock bra kvalitét.
![]()
![]()
Något bättre bild tagen i bättre ljusär pr visaren blånerad?
Annars kan jag ta över den därMåste köpa ny panna snart så jag inte tråkar ut er med bara bilder på 1305
![]()
Joo men då tar jag din 372, vi byter rakt avAnnars kan jag ta över den där![]()
500 ex. Paddy la ut någon länk på Panerai.com om hur man kan försöka fånga en.Sjukt snygg
Testade att lägga en i kundkorgen, gick bra än så länge
Samma här, man blir lite sugen på att slutföra...Testade att lägga en i kundkorgen, gick bra än så länge![]()
Haha samma här.Testade att lägga en i kundkorgen, gick bra än så länge![]()
Jag provade också att lägga en i kundkorgen för skojs skull och det gick utmärkt när jag besökte den engelska sidan. Med det sagt hade jag hellre sett något liknande men i 44mm.
Den e svinbra. Någon här måste ju klippa en !!
Verkar råda en ganska stor koncensus kring två saker; dels att den är riktigt jäkla fin, och dels att nästan alla hade önskat den i 44 eller 47mm..Jag provade också att lägga en i kundkorgen för skojs skull och det gick utmärkt när jag besökte den engelska sidan. Med det sagt hade jag hellre sett något liknande men i 44mm.
Jag föredrar också 44mm.. Men det finns ju folk med mindre handleder här (typ runt 16cm) som denna skulle sitta helt perfekt påVerkar råda en ganska stor koncensus kring två saker; dels att den är riktigt jäkla fin, och dels att nästan alla hade önskat den i 44 eller 47mm..
Jadå. Kommer inte en bronzo på 42 lägger jag och hundratusen till ner att köpa märket
Verkar råda en ganska stor koncensus kring två saker; dels att den är riktigt jäkla fin, och dels att nästan alla hade önskat den i 44 eller 47mm..
Jag provade en Submersible i 42mm för ett tag sedan och kom fram till att den förmodligen satt "bättre" på mina kycklinghandleder (17,5cm) än en 44mm gör. Men mycket med grejen som jag gillar på Panerai är att de nästa ska vara på gränsen till otympligt stora. Men just kombinationen av 42cm och drygt 14mm hög gör att jag mig lite osäker på hur välbalanserad den hade varit på armen.Jag föredrar också 44mm.. Men det finns ju folk med mindre handleder här (typ runt 16cm) som denna skulle sitta helt perfekt påMen självklart, alla har olika preferenser
Jag provade en Submersible i 42mm för ett tag sedan och kom fram till att den förmodligen satt "bättre" på mina kycklinghandleder (17,5cm) än en 44mm gör. Men mycket med grejen som jag gillar på Panerai är att de nästa ska vara på gränsen till otympligt stora. Men just kombinationen av 42cm och drygt 14mm hög gör att jag mig lite osäker på hur välbalanserad den hade varit på armen.
Jag föredrar också 44mm.. Men det finns ju folk med mindre handleder här (typ runt 16cm) som denna skulle sitta helt perfekt påMen självklart, alla har olika preferenser