Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken grym bild! Och en 233 skojar man inte heller bortGod morgon ristis!
TVn som lysta upp rummet gav en häftig bild igår kväll
![]()
Vad har du gjort?Den där julen verkar närma sig.
![]()
Det är inte jag. Nån har ställt en självlysande älg på gatan som stör min tidsavläsning.Vad har du gjort?
Trodde du hade tappat det fullständigt och gått all in på julbelysningen.Det är inte jag. Nån har ställt en självlysande älg på gatan som stör min tidsavläsning.
Med andra ord, jävla julbelysning
Mvh Grinchen
Hehe, nä jag håller mig lite mer sober.Trodde du hade tappat det fullständigt och gått all in på julbelysningen.
För en del verkar det ju vara allt som behövs. De vill ju inte titta åt Panerai om det inte finns ett kronskydd. Och kolla på @azcii, han har ett skitstort sånt där utan resten av klockan.
HahahaFör en del verkar det ju vara allt som behövs. De vill ju inte titta åt Panerai om det inte finns ett kronskydd. Och kolla på @azcii, han har ett skitstort sånt där utan resten av klockan.
;-)
Jag tror 422 om det inte är en luring
42 sub är inte alls fel!!Provade alla möjliga pannor på Klarlunds expo i Köpenhamn idag. 42mm Sub är riktigt trevlig klocka! 47 oxå... 45mm due nä, för lätt o tunn o känns inte på ”riktigt” tyvärr även om de är fina på bild.
Tyngden i guld.. wow! Den där umpf-känslan i kombination med Panerais ganska rejäla känsla gjorde det till vinnaren helt klart!
Fyll upp + ladda lume + ta bild= success !Skål kamrater!
![]()
Skål kamrater!
![]()
Antar att detta är ett givet JA!? men är PAM1055 slutsåld?
Och lägger lyckan på is (eller under is för att vara petig)Du har hittat lyckan i botten av ett glas? Det skålar vi för.![]()
Och lägger lyckan på is (eller under is för att vara petig)
![]()
Näe! Bara min gamla 422
Det skulle jag tro. Oavsett så är det lite klurigt för en svensk från Bondegatan att få tag på en, om man inte bor i ett land där Panerais E-boutique fungerar.Antar att detta är ett givet JA!? men är PAM1055 slutsåld?
Åh! Drömmen just nu!42 sub är inte alls fel!!
![]()
denna dyker kanske tillåmed upp på malmö gtgn!
Inte vad jag hörde typ i fredags eller hur var det @cjperryAntar att detta är ett givet JA!? men är PAM1055 slutsåld?
den är riktigt sweet!Åh! Drömmen just nu!
Lyckades du få den till vän i portugal? Eller var det nån annan här på forumet? Har en nära vän i Zürich som kanske skulle funka som mottagare? Om den nu finns kvar? Limited 500 st va?Det skulle jag tro. Oavsett så är det lite klurigt för en svensk från Bondegatan att få tag på en, om man inte bor i ett land där Panerais E-boutique fungerar.