Jag är inte insatt. Sorry. Det var någon annan.Lyckades du få den till vän i portugal? Eller var det nån annan här på forumet? Har en nära vän i Zürich som kanske skulle funka som mottagare? Om den nu finns kvar? Limited 500 st va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inte insatt. Sorry. Det var någon annan.Lyckades du få den till vän i portugal? Eller var det nån annan här på forumet? Har en nära vän i Zürich som kanske skulle funka som mottagare? Om den nu finns kvar? Limited 500 st va?
Ahh sorry! Backade och läste lite i tråden, verkar inte superenkelt till Sverige nej...Jag är inte insatt. Sorry. Det var någon annan.
Helt riktigt finns fortfarande kvar @BondegatanInte vad jag hörde typ i fredags eller hur var det @cjperry
Spännande. Du köpte aldrig va? Fick inte till lev till Sverige?Helt riktigt finns fortfarande kvar @Bondegatan![]()
Nej, har lite släktingar ute i Europa men fick inte ihop det hela då de skulle resa en del nu innan julSpännande. Du köpte aldrig va? Fick inte till lev till Sverige?
Okej, trist. Den är riktigt cool tycker jag. P.900 lite oklart för mig dock.Nej, har lite släktingar ute i Europa men fick inte ihop det hela då de skulle resa en del nu innan jul
Ja, enligt det jag läst så verkar boetten vara samma som 682 och inte den nya 683 och 973. Men det är inte 100% säkert.Okej, trist. Den är riktigt cool tycker jag. P.900 lite oklart för mig dock.
.
P.900 är ValFleurier Ebauche. Smällar man får ta när man är med i Richemont-koncernen, antar jag.Okej, trist. Den är riktigt cool tycker jag. P.900 lite oklart för mig dock.
.
Var hittade du den för 78?den är riktigt sweet!
väger inget typ och den är ju så löjligt tunn
fick den för 78k helt ny vilket känns rätt ok!
Tydligen blir klockan märkbart mycket tunnare med P900 så det är ett plus för många ändåOkej, trist. Den är riktigt cool tycker jag. P.900 lite oklart för mig dock.
.
För en del verkar det ju vara allt som behövs. De vill ju inte titta åt Panerai om det inte finns ett kronskydd. Och kolla på @azcii, han har ett skitstort sånt där utan resten av klockan.
;-)
Joooooo.![]()
Inte lika effektfullt!
Grattis till inköpet i klubben.
Bara att konstatera att jag är den enda i tråden som inte har kommit över Paneristi Sweden bandet!
Jo, jag vet! Det är bara det att det är så bra.Tror det är några till![]()
Ny Comsubin edition... Snygg..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är äkta... Synd med 100m baraUh? Jag får lite fejkvibbar, jag tror sig att klockan är äkta men den känns...inte det
Den är äkta... Synd med 100m bara