Jag har en ozongenerator om du vill testaJag har försökt göra allt möjligt. Tvätta det, lagra det i tvättmedel i några dagar, m.m. vilket hjälpte lite. Luktar fortfarande mer än @metamorfos '
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en ozongenerator om du vill testaJag har försökt göra allt möjligt. Tvätta det, lagra det i tvättmedel i några dagar, m.m. vilket hjälpte lite. Luktar fortfarande mer än @metamorfos '
Luktar typ lite mört?Jag har försökt göra allt möjligt. Tvätta det, lagra det i tvättmedel i några dagar, m.m. vilket hjälpte lite. Luktar fortfarande mer än @metamorfos '
Inte ett smack. Jag är doftfri.Luktar typ lite mört?
Oj jäklar! Tavlan ser fin ut och fullset; riktigt jäkla bra pris dessutom!
Ja dålig är den då inte. Kommer med 99% sannolikhet aldrig att sälja denna.Även om jag lagt ut den till försäljning så tycker jag att den är sjukt bra. Nästan lika bra som @Compiss tycker att den är. Men bara nästan.
![]()
Snyggt jobbat Panerai, då var det officiellt
Japp, superb ambassadörSnyggt jobbat Panerai, då var det officiellt
Hoppas varumärket fortsätter på detta spår.
Då vet vi en till experience för 2020. Hänga med Jimmy.
Famous last words.Ja dålig är den då inte. Kommer med 99% sannolikhet aldrig att sälja denna.
![]()
Då vet vi en till experience för 2020. Hänga med Jimmy.
Och en annan var alltså segla med Luna Rossa i Australien.
Hmm, visst vet vi typ en tredje också?
Finns det någon Panerai på 42 mm som tar 24 mm band? Skulle va kul att kunna använda band från min gamla 111
De med wirelugs kör 24mm, ja. 337 exempelvis. @papabearen med wirelugs borde svälja. Men lovar inget
De första tre är Comsubin, Mike Horn och Guillaume Nery. Och JMP sa 8 till 2020, och sa att en är Luna Rossa av de 8.Är inte Luna Rossa en av de första tre? Ska ju tydligen bli ett helt gäng till 2020
Därför lämnar man alltid 1%Famous last words.
en med wirelugs borde svälja. Men lovar inget
De med wirelugs kör 24mm, ja. 337 exempelvis. @papabear
Nej. Samtliga 42mm som inte är wirelugs-radiomir har 22mm. Jag tycker också det är ett aber, men proportionerna hade kanske blivit fula.Okej, tack men inget med ”vanliga” lugs? Är lite småförtjust i typ 512:an![]()
Har sett i annan tråd att du har annat som är mysigt.BAM00632 åkte på igen, få eller ingen klocka som kan matcha den här...
![]()
Synd men då vet jag att det inte är någon idé att googla vidare iafNej. Samtliga 42mm som inte är wirelugs-radiomir har 22mm. Jag tycker också det är ett aber, men proportionerna hade kanske blivit fula.
Jo men, få klockor som har vad BAM00632 harHar sett i annan tråd att du har annat som är mysigt.
Give this man another prize!MacroMonday
![]()
Japp, PAM422.
https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/pam00422-luminor-marina---47mm.html
47 mm
Power reserve
Glasbaksida
Manuell
Inget datum
Glömt att tacka er! Men det blev ju en 422 drygt 2 månader senare.PR-indikator på framsidan eller baksidan?
Baksidan:
PAM796 (44mm)
PAM422 (47mm)
Framsidan:
PAM423 (47mm)
PAM797 (44mm - dock stålbaksida)
PAM795 (44mm - dock stålbaksida)
De första tre är Comsubin, Mike Horn och Guillaume Nery. Och JMP sa 8 till 2020, och sa att en är Luna Rossa av de 8.