• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Caravelle33

Vacheron
Pressrelease
05AD0F82-D077-4A8B-9A5E-6971243F0B80.png
D99FDADA-33D4-4022-B0E5-2DBD7227A35E.png
7E99D454-5D7C-4251-82BA-11FBBC904498.png
70918122-3EAD-4639-83CE-277DAD91030D.png

Asnice båda två.
S**t! Jag som redan sitter på två Radiomir.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Och när säljer du allt du kan sälja och köper california?
Du får komma till skott nu. Sluta pose'a
Njuren ligger ute sedan ett tag tillbaka, men inga napp ännu. Min Autavia ryker förhoppningsvis snart och sedan kan jag förhhoppningsvis leva på på löksoppa de kommande månaderna. Jag fick väll upp till ett år på mig att gå med i Pamiljen på riktigt? Men jag håller med i sak, Paneristi-lajvandet börjar bli pinsamt för alla inblandade... ;)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Njuren ligger ute sedan ett tag tillbaka, men inga napp ännu. Min Autavia ryker förhoppningsvis snart och sedan kan jag förhhoppningsvis leva på på löksoppa de kommande månaderna. Jag fick väll upp till ett år på mig att gå med i Pamiljen på riktigt? Men jag håller med i sak, Paneristi-lajvandet börjar bli pinsamt för alla inblandade... ;)

Handling väger tyngre än ord :bored:
 

Rulle

Audemars
Kul!
Vilken av boutiquerna? En av dem är ju "min" boutique :)
betalningen gick till societe cartier i fauborg så jag antar att pick upp kanske är i paneraibutiken i samma område..
men vet ej vilken butik det blir än!

men jag pratade i telefon med en tjej vid namn phillis som satt i münchen.
riktigt trevlig och hjälpsam.

kan man snacka till sig lite extra grejer hos panerais egna butiker?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
betalningen gick till societe cartier i fauborg så jag antar att pick upp kanske är i paneraibutiken i samma område..
men vet ej vilken butik det blir än!

men jag pratade i telefon med en tjej vid namn phillis som satt i münchen.
riktigt trevlig och hjälpsam.

kan man snacka till sig lite extra grejer hos panerais egna butiker?
Prova. :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
betalningen gick till societe cartier i faubourg så jag antar att pick upp kanske är i paneraibutiken i samma område..
men vet ej vilken butik det blir än!

men jag pratade i telefon med en tjej vid namn phillis som satt i münchen.
riktigt trevlig och hjälpsam.

kan man snacka till sig lite extra grejer hos panerais egna butiker?
Perfekt! Dra ett pm om när du/ni hämtar om det blir Fauborg så snackar jag med dem och ber dem vara extra snälla mot er ;)
 
Senast ändrad:

johnz

Rolex
Jag går lite motströms. Tycker 992an blir lite för mycket för en Radiomir. Sandwich, 8 giorni, subdial, blå visare. Det är som att allt ska tryckas in i ett case som egentligen är som bäst när det är cleant och symmetriskt. Tycker runda brevettato-texten, som i sig är fantastisk, gör sig mycket bättre på Luminor.

Lite samma sak med 931an. Vad ska man kalla tavlan, fumé? Fakevintage? Det är något i nyansen som stör lite. Blir kanske övertygad när man ser den i köttet så att säga men än så länge för stökigt för mig.

Missförstå mig rätt, gillar dem båda och ffa att de satsar på fler wire lugs-varianter eftersom jag är svag för dem. Men det blir bara tre av fem bygellås i min bok.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag går lite motströms. Tycker 992an blir lite för mycket för en Radiomir. Sandwich, 8 giorni, subdial, blå visare. Det är som att allt ska tryckas in i ett case som egentligen är som bäst när det är cleant och symmetriskt. Tycker runda brevettato-texten, som i sig är fantastisk, gör sig mycket bättre på Luminor.

Lite samma sak med 931an. Vad ska man kalla tavlan, fumé? Fakevintage? För stökigt för mig.

Men missförstå mig rätt, gillar dem båda och ffa att de satsar på fler wire lugs-varianter eftersom jag är svag för dem. Men det blir bara tre av fem bygellås i min bok.

Fauxtina är ett namn som används för fake vintage tavlor / index.
 
Topp