Japp sigma 35mm F1,4 art croppad till 16x9Är det 35mm du kört på den bilden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp sigma 35mm F1,4 art croppad till 16x9Är det 35mm du kört på den bilden?
S**t! Jag som redan sitter på två Radiomir.Pressrelease
![]()
![]()
![]()
![]()
Asnice båda två.
931:an ser ju magisk ut, varför inte köra på en trio?S**t! Jag som redan sitter på två Radiomir.
Nu är det 992 som gör mig alldeles till mig, inte riktigt lyckats komma överens med California dial.931:an ser ju magisk ut, varför inte köra på en trio?![]()
992 var väldigt trevlig men eftersom jag är svag för just California dials känndes den spontant mer intressant för mig.Nu är det 992 som gör mig alldeles till mig, inte riktigt lyckats komma överens med California dial.
Och när säljer du allt du kan sälja och köper california?992 var väldigt trevlig men eftersom jag är svag för just California dials känndes den spontant mer intressant för mig.
Riktigt höga poäng på 992 från mig...Pressrelease
![]()
![]()
![]()
![]()
Asnice båda två.
992 var väldigt trevlig men eftersom jag är svag för just California dials känndes den spontant mer intressant för mig.
Och när säljer du allt du kan sälja och köper california?
Och när säljer du allt du kan sälja och köper california?
Njuren ligger ute sedan ett tag tillbaka, men inga napp ännu. Min Autavia ryker förhoppningsvis snart och sedan kan jag förhhoppningsvis leva på på löksoppa de kommande månaderna. Jag fick väll upp till ett år på mig att gå med i Pamiljen på riktigt? Men jag håller med i sak, Paneristi-lajvandet börjar bli pinsamt för alla inblandade...Du får komma till skott nu. Sluta pose'a
Njuren ligger ute sedan ett tag tillbaka, men inga napp ännu. Min Autavia ryker förhoppningsvis snart och sedan kan jag förhhoppningsvis leva på på löksoppa de kommande månaderna. Jag fick väll upp till ett år på mig att gå med i Pamiljen på riktigt? Men jag håller med i sak, Paneristi-lajvandet börjar bli pinsamt för alla inblandade...![]()
betalningen gick till societe cartier i fauborg så jag antar att pick upp kanske är i paneraibutiken i samma område..Kul!
Vilken av boutiquerna? En av dem är ju "min" boutique![]()
Prova.betalningen gick till societe cartier i fauborg så jag antar att pick upp kanske är i paneraibutiken i samma område..
men vet ej vilken butik det blir än!
men jag pratade i telefon med en tjej vid namn phillis som satt i münchen.
riktigt trevlig och hjälpsam.
kan man snacka till sig lite extra grejer hos panerais egna butiker?
tro mig..i will
Perfekt! Dra ett pm om när du/ni hämtar om det blir Fauborg så snackar jag med dem och ber dem vara extra snälla mot erbetalningen gick till societe cartier i faubourg så jag antar att pick upp kanske är i paneraibutiken i samma område..
men vet ej vilken butik det blir än!
men jag pratade i telefon med en tjej vid namn phillis som satt i münchen.
riktigt trevlig och hjälpsam.
kan man snacka till sig lite extra grejer hos panerais egna butiker?
Blev erbjuden ett st valfritt band i butiken i Florens i somras om jag köpte en klocka. Ser det inte som erbjudande eller rabatt utan mer som en trevlig gest från deras sida.tro mig..i will![]()
Nice! Använder själv det iblandJapp sigma 35mm F1,4 art croppad till 16x9
schysst att veta!Blev erbjuden ett st valfritt band i butiken i Florens i somras om jag köpte en klocka. Ser det inte som erbjudande eller rabatt utan mer som en trevlig gest från deras sida.
Till alla som frågar om glaset på 992
![]()
![]()
![]()
![]()
När droppar den?Till alla som frågar om glaset på 992
![]()
![]()
![]()
![]()
Till alla som frågar om glaset på 992
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är ju som @mårt säger väldigt likt 372:ans glas i profil. Men anser vi det som kupat? Inte fiddy,233,995 kupat iaf.
Absolut inte fiddy-kupat .. Tänkte på det när vi var på plats i Amsterdam också . Det är kupat med samma profil som 372, men inte riktigt lika kupatDet är ju som @mårt säger väldigt likt 372:ans glas i profil. Men anser vi det som kupat? Inte fiddy,233,995 kupat iaf.
Tror den är släppt i boutiquer redanNär droppar den?
Jag går lite motströms. Tycker 992an blir lite för mycket för en Radiomir. Sandwich, 8 giorni, subdial, blå visare. Det är som att allt ska tryckas in i ett case som egentligen är som bäst när det är cleant och symmetriskt. Tycker runda brevettato-texten, som i sig är fantastisk, gör sig mycket bättre på Luminor.
Lite samma sak med 931an. Vad ska man kalla tavlan, fumé? Fakevintage? För stökigt för mig.
Men missförstå mig rätt, gillar dem båda och ffa att de satsar på fler wire lugs-varianter eftersom jag är svag för dem. Men det blir bara tre av fem bygellås i min bok.
Men det blir bara tre av fem bygellås i min bok.