I wish...... till en Boutique för att hämta ut 992.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I wish...... till en Boutique för att hämta ut 992.
Ingen aning, där jag bor finns varken ADs eller GråisarHaninge.
En jäkla skillnad på "handen" och "Handen"I orten?![]()
EnormEn jäkla skillnad på "handen" och "Handen"![]()
Men om man skulle vara seriös så är jag nyfiken på om du känner till någon specifik AD som har direktimport från Panerai och kan få fatt i en splitterny modell långt under list.En jäkla skillnad på "handen" och "Handen"![]()
Jag har köpt äldre modeller så jag vet inte hur det är med nya släpp.Men om man skulle vara seriös så är jag nyfiken på om du känner till någon specifik AD som har direktimport från Panerai och kan få fatt i en splitterny modell långt under list.
BorttagetJag är lite sugen på att testa ett Mays strap men brukar dem inte köra någon ännu bättre black friday deal?
Gäller det samtliga vintage så är jag sjukt intresserad. Skulle just slå till.Jag har en kod så du får 30% på Mays vintage tills slutet av denna månad
Inte de tre som redan är på reaGäller det samtliga vintage så är jag sjukt intresserad. Skulle just slå till.
Det förstår jag.Inte de tre som redan är på rea
Sådär ser en ny fullutrustad Volvo ut i klockor
Det är en djävulsk mix av bra skit.
WOW, riktigt fint!Kör en liten torsdagsmacro när 372an ändå är framme
![]()
Har inte Panerai redan 2+6 ? Eller missar jag något ?https://www.hodinkee.com/articles/iwc-introduces-eight-year-warranty-program
Än så länge bara IWC eller? Snart Panerai också?![]()
Jag känner inte till att de har det, men det kanske de har. Dags att gräva på Panerais konstiga hemsida igen då.Har inte Panerai redan 2+6 ? Eller missar jag något ?
Tror @K-S fick 8 (2+6) år med sin nya panna från boutique. Det enda han behövde göra för att få de extra 6 åren var att regga det i appen med någon QR kod eller något. Han får gärna förtydliga detJag känner inte till att de har det, men det kanske de har. Dags att gräva på Panerais konstiga hemsida igen då.Hjälper du mig @Caravelle33 ?
![]()
Ref: 1059Ny Comsubin edition... Snygg..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()