Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det skulle varit ett grönt RubberB på ett av dem
Nej 632 är bästa! Anser jag. Brunt tar grönt alla dagar i veckanMed risk att bli dödad måste jag faktiskt säga att 911 i all ära men jag tycker nog att 590 är bästa bettarinin.
De va infon jag fick av grabbarna i butiken, får återkomma med vilken app.Jag drar mig tillbaka innan jag orsakar ännu mer förvirring och låter @K-S ta över![]()
Med risk att bli dödad måste jag faktiskt säga att 911 i all ära men jag tycker nog att 590 är bästa bettarinin.
det klassiska grönagummit finns inte i 22 va?
Okej. Men finns det nånting speciellt man kan kolla på själv? Har ju urverkets nummer som stämmer med certifikatet. Plus full set med allt som ska ingå. Plus att urverket verkar ju se ut som det gör på dom andra som säljs ute på nätet?Det finns ganska gott om replikor på 023, så vem vet.
Okej. Men finns det nånting speciellt man kan kolla på själv? Har ju urverkets nummer som stämmer med certifikatet. Plus full set med allt som ska ingå. Plus att urverket verkar ju se ut som det gör på dom andra som säljs ute på nätet?
Det låter ju som att du borde kunna vara trygg.Okej. Men finns det nånting speciellt man kan kolla på själv? Har ju urverkets nummer som stämmer med certifikatet. Plus full set med allt som ska ingå. Plus att urverket verkar ju se ut som det gör på dom andra som säljs ute på nätet?
Men panerais gummi är ju så bekvämt.Det skulle varit ett grönt RubberB på ett av dem
#detfinnsalltidsakerattgnällapå
Räcker nog också upp handen lite försiktigt.Jag håller högljutt med dig
Nix, gröna 22mm finns bara som accordion.det klassiska grönagummit finns inte i 22 va?
Alltså, det här med att man ojjar sig i den här tråden över att service på pannan tar för lång tid ... det verkar funka ... för idag hörde Krons av sig, de hade fått tillbaka min klockan från Panerai, 2 veckor före senast beräknad tid.
So, without further ado, hej kära beresta kompis från Istanbul. Nu har du varit i München också. Innan dess var du i Spanien och Lichtenstein, på egen hand.
![]()
![]()
![]()
Herr 613 har fått nya wirelugs och skruvar, urverket servat, utbytta visare (ecru till ecru, I don't care) och även om inte Panerai har specat det så har de polerat lite på något vis på keramiken också. Visste inte att de kunde, men jag hade ett par skrapmärken på baksidan som helt klart är borta nu.
Nu får det åka premiärtur på Mays Berlin Marea. Vad tycker ni?
Gratulerar!Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
Min fru uppskattar inte @azcii's påverkan på mig
![]()
![]()
ÄktaDå blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
Ja det hoppas jag
Som gjorda för varandra, 5 av 5 på den...Alltså, det här med att man ojjar sig i den här tråden över att service på pannan tar för lång tid ... det verkar funka ... för idag hörde Krons av sig, de hade fått tillbaka min klockan från Panerai, 2 veckor före senast beräknad tid.
So, without further ado, hej kära beresta kompis från Istanbul. Nu har du varit i München också. Innan dess var du i Spanien och Lichtenstein, på egen hand.
![]()
![]()
![]()
Herr 613 har fått nya wirelugs och skruvar, urverket servat, utbytta visare (ecru till ecru, I don't care) och även om inte Panerai har specat det så har de polerat lite på något vis på keramiken också. Visste inte att de kunde, men jag hade ett par skrapmärken på baksidan som helt klart är borta nu.
Den som letar han finner, grattulerar!Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
Det låter ju som att du borde kunna vara trygg.
Det här "kolla med AD" som folk säger har jag förstått inte fungerar, att de inte vill kolla modeller som de inte själva sålt eller så. Jag brukar traska till Kaplans (fast de har iofs en gång sagt att min klocka var falsk fast den inte var det, vilket också AD gjorde).
Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
Det tycker jag också att de borde göra, men jag har fått nej från AD för en sådan. Bäst att fråga expertisen @Ernesto om vad som faktiskt gäller?Nu menade jag iaf en äkthetskontroll, brukar de väl kunna fixa mot en peng, alternativt kaplans.
Plötsligt händer detAlltså, det här med att man ojjar sig i den här tråden över att service på pannan tar för lång tid ... det verkar funka ... för idag hörde Krons av sig, de hade fått tillbaka min klockan från Panerai, 2 veckor före senast beräknad tid.
![]()
![]()
![]()
Jag tycker den ser äkta ut. Har också svårt att se att någon skulle göra en så pass "gedigen" replika med fullset etc. på en så pass gammal modell och mig veterligen inte så jättepopulär modell.Okej. Men finns det nånting speciellt man kan kolla på själv? Har ju urverkets nummer som stämmer med certifikatet. Plus full set med allt som ska ingå. Plus att urverket verkar ju se ut som det gör på dom andra som säljs ute på nätet?
Grattis! Hoppas på grym patinaDå blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
Kepsen får vila tills i sommarKepskungen
Tack för idag!
Är det en kohud som bakgrund?