Grattis igen!!Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
Min fru uppskattar inte @azcii's påverkan på mig
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis igen!!Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
Det låter ju som att du borde kunna vara trygg.
Det här "kolla med AD" som folk säger har jag förstått inte fungerar, att de inte vill kolla modeller som de inte själva sålt eller så. Jag brukar traska till Kaplans (fast de har iofs en gång sagt att min klocka var falsk fast den inte var det, vilket också AD gjorde).
rob Engström, bergströms kör ju fast för andra märken. Krons eller nymans har väl kört sånt förr?
Stort grattis!Då blev det Panna nummer 2 för min del. Paketet kom idag.
![]()
![]()
rob Engström, bergströms kör ju fast för andra märken. Krons eller nymans har väl kört sånt förr?
@Ernesto låter hälsa att "Lättast/snabbast är väl Kaplans egentligen men vi gör det också om man har orgkvittot/klockan är köpt hos oss."
Ja nåt måste du kompensera för med den uppsättningen.Kan hända att jag kompenserar för att det inte blev en 1055...
![]()
But of course.Är båda dina?
Spännande... vad ser du för pros and cons med modellerna?But of course.
Snyggt. Tack.Det jag uppskattar är att de tvärtemot vad man kanske kan tro är en bra kombo om man gillar klassiska bastavlade Radiomirs.
45 vs 47mm, painted vs sandwich dial, logo vs no logo, solid vs see through caseback, svarta vs blåa visare, vardag och fest.
Objektivt är förstås 720n bättre och för mig är den så nära Radiomir-idealet man kan komma. Men 753an sitter bättre på min 17,5cm handled.