Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min Pam1305Vilken klocka är det?
Tolkar din text som att det gäller själva kontot.Har jag tolkat pam.guard rätt i att den förlängda garantin är låst till mig?
"The Panerai Pam.Guard program is limited to individuals only and to one account per individual. Your participation in the Panerai Pam.Guard program may not be sold, transferred or assigned to, or shared with, anyone else."
Haha, den biten hade jag lyckats hoppa överTolkar din text som att det gäller själva kontot.
Den här texten står i texten gällande garantin:
”The Warranty Extension applies to your Panerai watch and may be enjoyed by any subsequent purchaser or gift recipient of the watch.”
Jävla skrämselhicka du gav flera av oss innan det reddes ut!Haha, den biten hade jag lyckats hoppa över![]()
Hah, såg precis 8 days på tavlan på 911...Kul att till och med min Pre-A1 gick in
![]()
![]()
![]()
![]()
Hah, såg precis 8 days på tavlan på 911...
En fundering, hur mycket värde adderar det här för kunderna? Självklart är alla år en bonus. Men tänker rent spontant att eventuella måndagsexemplar och garantifel bör uppkomma inom 2 år? Någon som kan ge exempel på garantifel som uppkommit efter flera års användning?Kul att till och med min Pre-A1 gick in
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon som vet vad Benjamin Netanyahu bär här?
Ser Panerai-likt ut och han är ju ex-commando.
![]()
Kul, men hade varit coolt med en issued även om det var långsökt![]()
En 048 verkar det vara
en bild till tack, gärna med lite mer av bandet om man får be995 m krokiga visare på ett Mays La Decima
![]()
en bild till tack, gärna med lite mer av bandet om man får be![]()
Ögongodis!
Snyggt gubben!!Då var 1055:an upphämtad, här tillsammans med mellanbrodern 312.
Grymt!!! Bildbomba sen med massa olika strapsDå var 1055:an upphämtad, här tillsammans med mellanbrodern 312.
Snyyyggt! GrattisDå var 1055:an upphämtad, här tillsammans med mellanbrodern 312.
Damn, GMT:n var riktigt jävla braThis just in:
![]()
![]()
Mycket grönt nu!
GMTn![]()
Såg jag rätt om att det stod "exclusive edition" på deras story?This just in:
![]()
![]()
Mycket grönt nu!
GMTn![]()
This just in:
![]()
![]()
Mycket grönt nu!
GMTn![]()
Stabilt!Då var 1055:an upphämtad, här tillsammans med mellanbrodern 312.