Plexiporr!
Speciellt då Fiddyn har ett speciellt glas, som jag inte tror hamnat på många andra klockor efteråt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plexiporr!
Sorry to disappoint men Fiddyn har inte plexi :/ Men jag fullständigt älskar det extremt kupade safirglaset på denPlexiporr!
Sorry to disappoint men Fiddyn har inte plexi :/ Men jag fullständigt älskar det extremt kupade safirglaset på den
Sorry to disappoint men Fiddyn har inte plexi :/ Men jag fullständigt älskar det extremt kupade safirglaset på den
What am I looking for ?
What am I looking for ?
Det där kändes nästan fake. Men så kom jag på att det är Panerais marknadsavdelning vi snackar om.
Jaha, got it!Bara en source till ditt påstående utav att det är safirglas.
Snart lär man få veta att tomten är påhittad också... Galet ändå med så kupat safir!
Absolut inget negativt i min bok.. Förstår charmen med plexi och det är riktigt mysigt med reoprna, men jag har jämfört min förra 372(plexi) med @MaziK s 605 (safir-varianten) och har kommit fram till att kupat safirglas aldrig kommer bli en dealbreaker för mig.Snart lär man få veta att tomten är påhittad också... Galet ändå med så kupat safir!
Inte för mig heller. Jag gillade 605:s glas väldigt mycket (jag saknar helt klart den klockan) och jag gillar 720:s glas också. När jag tänker efter är jag lite mer nojig över 720, så det kanske hade varit mer peace of mind med safir på den med.Absolut inget negativt i min bok.. Förstår charmen med plexi och det är riktigt mysigt med reoprna, men jag har jämfört min förra 372(plexi) med @MaziK s 605 (safir-varianten) och har kommit fram till att kupat safirglas aldrig kommer bli en dealbreaker för mig.
Jag gillar även:Säkert tagits upp hundra, kanske till och med tusen gånger i den här tråden, men vilka bandmakare finns/använder ni?
De här är de jag vet/använder.
Oddface
Mays-Berlin
Oleg
Sanders
Wotancraft!Säkert tagits upp hundra, kanske till och med tusen gånger i den här tråden, men vilka bandmakare finns/använder ni?
De här är de jag vet/använder.
Oddface
Mays-Berlin
Oleg
Sanders
Man kontaktar Oleg bara. Vi var (typ) 8 stycken som var på PDay ihop så vi har ett löpnummer på våra spännen. Det känns bra att vi har unikt. Annars är det bara att köra på band och spänne, tycker vi.Hur får man tag på ett Paneristi Sweden band? Inval och sanktioner från presidenten eller går det att beställa direkt från Oleg?
Fler som vill sambeställa isf?
Jag använder typ inte mitt.. Insett att blå inte riktigt är min färg. Synd att det bara ligger i lådan, så om någon är intresserad av att köpa ett i princip oanvänt stämplat Paneristi Sweden band (tror jag har #3/8) , 24/24, 125/80 , får ni dra ett PMMan kontaktar Oleg bara. Vi var (typ) 8 stycken som var på PDay ihop så vi har ett löpnummer på våra spännen. Det känns bra att vi har unikt. Annars är det bara att köra på band och spänne, tycker vi.
Jag använder typ inte mitt.. Insett att blå inte riktigt är min färg. Synd att det bara ligger i lådan, så om någon är intresserad av att köpa ett i princip oanvänt stämplat Paneristi Sweden band (tror jag har #3/8) , 24/24, 125/80 , får ni dra ett PMKan lägga upp bilder när jag är hemma
Jävla svikare
Ser gärna nån bild.Jag använder typ inte mitt.. Insett att blå inte riktigt är min färg. Synd att det bara ligger i lådan, så om någon är intresserad av att köpa ett i princip oanvänt stämplat Paneristi Sweden band (tror jag har #3/8) , 24/24, 125/80 , får ni dra ett PMKan lägga upp bilder när jag är hemma
Jag har varit sjukt sugen på det bandet men börjar undra vad det är för fel på det när 25% av orginalbanden redan är sålda eller till försäljning. Tyckte det var en cool sak med ett Paneristi Swedenband. Tycker kanske inte bandet i sig är det snyggaste utan det var med klubbgrejen, börjar bli tveksam nu.Jag använder typ inte mitt.. Insett att blå inte riktigt är min färg. Synd att det bara ligger i lådan, så om någon är intresserad av att köpa ett i princip oanvänt stämplat Paneristi Sweden band (tror jag har #3/8) , 24/24, 125/80 , får ni dra ett PMKan lägga upp bilder när jag är hemma
Jag har varit sjukt sugen på det bandet men börjar undra vad det är för fel på det när 25% av orginalbanden redan är sålda eller till försäljning. Tyckte det var en cool sak med ett Paneristi Swedenband. Tycker kanske inte bandet i sig är det snyggaste utan det var med klubbgrejen, börjar bli tveksam nu.
Äh, det första såldes för att ägaren var Pannalös; han hann inte ens se det live innan det gick vidare. Azcii köpte för att han självklart skulle ha Paneristi Sweden-bandet; sen vet ju alla att grönt är hans färg.. Vi andra älskar bandet!Jag har varit sjukt sugen på det bandet men börjar undra vad det är för fel på det när 25% av orginalbanden redan är sålda eller till försäljning. Tyckte det var en cool sak med ett Paneristi Swedenband. Tycker kanske inte bandet i sig är det snyggaste utan det var med klubbgrejen, börjar bli tveksam nu.
Äh, det första såldes för att ägaren var Pannalös; han hann inte ens se det live innan det gick vidare. Azcii köpte för att han självklart skulle ha Paneristi Sweden-bandet; sen vet ju alla att grönt är hans färg.. Vi andra älskar bandet!
Jag har varit sjukt sugen på det bandet men börjar undra vad det är för fel på det när 25% av orginalbanden redan är sålda eller till försäljning. Tyckte det var en cool sak med ett Paneristi Swedenband. Tycker kanske inte bandet i sig är det snyggaste utan det var med klubbgrejen, börjar bli tveksam nu.
Äh, det första såldes för att ägaren var Pannalös; han hann inte ens se det live innan det gick vidare. Azcii köpte för att han självklart skulle ha Paneristi Sweden-bandet; sen vet ju alla att grönt är hans färg.. Vi andra älskar bandet!
Jag tycker att bandet blev kalas, men jag är också svag för blå band. Nu väntar vi egentligen bara på att framförallt @metamorfos kampanj för att vinna "hearts and minds" ska ge resultat så att jag faktiskt köper en panna som bandet kan nyttjas till.@Broderjimmy som inte ens äger en panna har ett, det säger ju lite om hur bra det är![]()