Varför fake? Panerais marketing team aside...Det där kändes nästan fake. Men så kom jag på att det är Panerais marknadsavdelning vi snackar om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför fake? Panerais marketing team aside...Det där kändes nästan fake. Men så kom jag på att det är Panerais marknadsavdelning vi snackar om.
Jag instämmer med föregående talare. Och tillägger att om du har nummer 3 så är du i min låda å rotar.Jag använder typ inte mitt.. Insett att blå inte riktigt är min färg. Synd att det bara ligger i lådan, så om någon är intresserad av att köpa ett i princip oanvänt stämplat Paneristi Sweden band (tror jag har #3/8) , 24/24, 125/80 , får ni dra ett PMKan lägga upp bilder när jag är hemma
Du blandar ihop det med soppan du äter om dagarna för att få din skrala ekonomi att gå ihop.Jag tycker att bandet blev kalas, men jag är också svag för blå band. Nu väntar vi egentligen bara på att framförallt @metamorfos kampanj för att vinna "hearts and minds" ska ge resultat så att jag faktiskt köper en panna som bandet kan nyttjas till.
Varför fake? Panerais marketing team aside...
Det var ett väldans bra foto på en väldans mysig panna.
Ahh, ok. Trodde du syftade på att +6 år skulle vara fake.![]()
Klåpare till designers och webbutvecklare som gjort det där.![]()
Fruktansvärt! Som designer själv så dör jag inombords...![]()
Klåpare till designers och webbutvecklare som gjort det där.![]()
Samma härFruktansvärt! Som designer själv så dör jag inombords...
Absolut inget negativt i min bok.. Förstår charmen med plexi och det är riktigt mysigt med reoprna, men jag har jämfört min förra 372(plexi) med @MaziK s 605 (safir-varianten) och har kommit fram till att kupat safirglas aldrig kommer bli en dealbreaker för mig.
Använde du app eller hemsidan?
Hemsidan. Jag vet inte vad det är för app ni snackar om.Använde du app eller hemsidan?
Grett! Inte jag heller, gick bara på vad andra snackade omHemsidan. Jag vet inte vad det är för app ni snackar om.![]()
Måste jag ha papperna för att kunna regga? Eller räcker baklocket ?
Räcker med klockan, OPxxxxBBxxxxxxx typMåste jag ha papperna för att kunna regga? Eller räcker baklocket ?
Så vem som helst som har en bild på ditt baklock kan egentligen regga klockan? Kanske inte går att göra så mycket med den infon iofsRäcker med klockan, OPxxxxBBxxxxxxx typ
Alltså vad ska stå här?Står att jag skriver in fel modell nummer, har krons sålt mig en fake eller va händer..![]()
Ja så är det, lite konstigt men kanske inte har ngn betydelse...Så vem som helst som har en bild på ditt baklock kan egentligen regga klockan? Kanske inte går att göra så mycket med den infon iofs
OPxxxxBBxxxxxxxAlltså vad ska stå här?
![]()
Joo testat det, funka ej.... Helt klart fakeOPxxxxBBxxxxxxx
Löksoppa är tydligen potenta grejer!Du blandar ihop det med soppan du äter om dagarna för att få din skrala ekonomi att gå ihop.
Jag använder bara OEM band. @Palenkovich gjorde tidigt klart för mig att bara snåla människor inte enbart kör OEM band. Det kanske är därför jag bara bara har 7 band till min.Säkert tagits upp hundra, kanske till och med tusen gånger i den här tråden, men vilka bandmakare finns/använder ni?
De här är de jag vet/använder.
Oddface
Mays-Berlin
Oleg
Sanders
Vilken klocka är det?Joo testat det, funka ej.... Helt klart fake![]()
Du behöver garantikort eller ett foto på garanti boken för att kunna regga pam guard för en del äldre modeller. Min 416 gick igenom utan problem men 602 och 613 ville de kika på manuellt, men nu är de också igenom (fast utan garanti såklart)Måste jag ha papperna för att kunna regga? Eller räcker baklocket ?