• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor

Bjuder på en dassig skrivbordbild

DB82E0E6-7C21-4E9D-9158-58BB3AD8637C.jpeg
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
Du behöver köpa min 932:a ;)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jasså? Var rätt många ur den gamla serien som hade problemet om jag inte har helt fel.

Notera smileyn, till att börja med. :)

Men, jag tror vi har sett en eller maximalt två bilder på krossat bandhorn på BMG, och om det var samma BMG ur två olika vinklar vet vi inte. Panerai har mig veterligen inte sagt något om det här alls. Vi har sett en hel del BMGs av den serien på Paneristi.com och Instagram, utan bandhornsproblem. Så, jag gissar att när du säger "rätt många" så är det något rykte som vuxit.

Och rätta gärna mig om jag har fel. :D
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Notera smileyn, till att börja med. :)

Men, jag tror vi har sett en eller maximalt två bilder på krossat bandhorn på BMG, och om det var samma BMG ur två olika vinklar vet vi inte. Panerai har mig veterligen inte sagt något om det här alls. Vi har sett en hel del BMGs av den serien på Paneristi.com och Instagram, utan bandhornsproblem. Så, jag gissar att när du säger "rätt många" så är det något rykte som vuxit.

Och rätta gärna mig om jag har fel. :D

Internet är svårt ibland. :D

Jag såg ett par via Paneristi.com och watchuseek. Men om det är ett par isolerade fall eller samma klocka som har spridit sig är oklart. Även nu när jag har letat runt lite. Så kan kanske klassas som Fake news. ;)

I stand corrected. :)
 
Topp